Alternative content

Alternative content

Info

u fazi popunjavanja

Najavljujemo

B. Jelčić: KO RUKOM ODNESENO

30.01. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

A. Stojković /A. Sinkauz /N. Sinkauz: MALO JE DOVOLJNO

30.01. u 20:00, MM Centar,

Benchwarmers & The Lesser Men - dvostruka koncertna promocija albuma

31.01. u 21:00, MM Centar,

B. Jelčić: KO RUKOM ODNESENO

31.01. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

Iva Haramina Milinković - izložba

03.02. u 19:00, Kino SC - predvorje,

T. Bernhard: VELIKI ODLAZAK

03.02. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

T. Bernhard: VELIKI ODLAZAK

04.02. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

Ana Dana Beroš: Intermundia - izložba

05.02. u 20:00, Francuski paviljon,

Berislav Antica, saksofon – promocija CD-a

05.02. u 19:00, Teatar &TD - Polukružna,

A. Kreitmeyer: Plesno-koreografska radionica

05.02. u 10:00, Teatar &TD,

KVIZ PROMJENE

06.02. u 20:00, Klub SC,

A. Kreitmeyer: PREMA POČETKU

06.02. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

A. Kreitmeyer: PREMA POČETKU

07.02. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

COPI: Teškoće s izražavanjem - premijera

09.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

COPI: Teškoće s izražavanjem

10.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

B. Jelčić: KO RUKOM ODNESENO

11.02. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

K. Farszky: Glazba za jedan kovčeg - koncert

12.02. u 21:00, MM Centar,

COPI: Teškoće s izražavanjem

12.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

KVIZ PROMJENE

13.02. u 20:00, Klub SC,

Ž. Drmić: PARADIGMA - premijera

13.02. u 20:00, Galerija SC,

B. Jelčić: KO RUKOM ODNESENO

13.02. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

Gledalište Kinokluba Zagreb - smotra filmske i video produkcije

14.02. u 15:00, MM Centar,

COPI: Teškoće s izražavanjem

14.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

Ž. Drmić: PARADIGMA

14.02. u 20:00, Galerija SC,

Osnove klasične c/b fotografije - radionica

14.02. u 11:00, MM Centar,

Osnove klasične c/b fotografije - radionica

15.02. u 11:00, MM Centar,

Cantus Ansambl: 3. koncert sezone i praizvedba 3. epizode Soap Opere

16.02. u 20:00, Gostovanje,

Ž. Drmić: PARADIGMA

16.02. u 20:00, Galerija SC,

V. Parun/V. Tominac Matačić: JA KOJA IMAM NEVINIJE RUKE

17.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

V. Parun/V. Tominac Matačić: JA KOJA IMAM NEVINIJE RUKE

18.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

Ludilo je u obitelji - rezidencija

19.02. u 11:44, Teatar &TD - Polukružna,

Fred Frith Trio & 50th Day of the Year - koncert

19.02. u 21:00, Teatar &TD - Velika,

J. Sequeira: ČUJ, HAMLETE, ČUJ

20.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

KVIZ PROMJENE

20.02. u 20:00, Klub SC,

J. Sequeira: ČUJ, HAMLETE, ČUJ

21.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

Osnove klasične c/b fotografije - radionica

21.02. u 11:00, MM Centar,

Osnove klasične c/b fotografije - radionica

22.02. u 11:00, MM Centar,

Oni dolaze... LANA STOJIĆEVIĆ - Crno brdo - izložba

23.02. u 20:00, Galerija SC,

Jazz lab

24.02. u 17:00, MM Centar,

R. Žulj/M. Kurspahić: ŽRTVE ZEMLJOPISA 2 - POVRATAK ŽRTVE

24.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

M. Kurspahić: POTOP

25.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

M. Kurspahić: POTOP

26.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

Runda kratkog - filmski program

26.02. u 20:00, MM Centar,

Ludilo je u obitelji - javna prezentacija

27.02. u 19:00, Teatar &TD - Polukružna,

KVIZ PROMJENE

27.02. u 20:00, Klub SC,

M. Kurspahić: POTOP

27.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

"Chill Night" - skateboard natjecanje + Hardcore punk koncert

28.02. u 12:00, Kino SC - predvorje,

"Chill Night" - skateboard natjecanje + Hardcore punk koncert

28.02. u 20:00, Sretna kuća,

M. Kurspahić: RASPRODAJA

28.02. u 20:00, Teatar &TD,
apap EU kulture programme

Kultura promjene

Cassavetes u MM Centru: A woman under the influence

OŽU.
30
Pet
30. Ožujak 2012.
Petak u 20:00
MM Centar — Ulaz slobodan

"A woman under the influence" / r. J. Cassavetes / MM Centar, 30.3. u 20 h / Ulaz slobodan

Američka spisateljica i scenaristica, Katherine Follett, opisuje «A woman under the influence» kao «filmski ekvivalent slušanja vlastitih roditelja dok se svađaju

Peter Falk (kod nas najpoznatiji po ulozi inspektora Columba) glumi građevinarskog nadglednika Nicka Longhettia koji je oženjen sa Mabel (Gena Rowlands). Imaju troje djece i žive u kući u kojoj gotovo da i nemaju privatnosti – moraju spavati na sofi u blagovaonici. Mabel ponekad popije koju previše i ponaša se čudno, posebno u društvu drugih ljudi, a tokom filma doživljava mentalni slom zbog kojeg biva hospitalizirana. Tek krajem filma počinjemo shvaćati da je i Nick pomalo lud, barem koliko i njegova žena i na jedan čudesni način njih dvoje čine komplementaran par.

Glavni lik G. Rowlands je savršeno utjelovljenje žene koju su «stvorili»  ideali hollywoodskih filmova, zapravo, žena koja je dovedena do ludila svojim i tuđim očekivanjima. Ona živi u stalnom strahu od tišine i samoće, nesigurna u svoje sposobnosti supruge i majke. Istrzana alkoholom i tabletama, Mabel stalno pokušava odigrati «sretni scenarij» i kad joj to ne polazi za rukom ona se povlači u sebe, počinje pričati sama sa sobom i čudno gestikulirati rukama.

Nick nije ništa manje zatočen u društvu u kojem se dodjeljuju uloge, dužnosti, a ponekad čak i osobnosti koje nemaju nikakve veze sa onim kakav čovjek zaista jest. No, ipak, društvo mu kao muškarcu omogućuje da svoju ludost može kanalizirati na društveno prihvatljivije načine i stoga on ne završava u ludnici već Mabel.

Na kraju filma nema nekog konačnog, jasnog završetka. Film se doima kao da smo zatekli predstavu koja je već u toku, osjećamo sav metež života koji nesmetano teče dok likovi pokušavaju voljeti, biti voljeni, izraziti ljubav i  na kraju je možda shvatiti. U njihovim pokušajima ih sprječavaju razne ovisnosti: alkohol, lijekovi, seks, sumnja u same sebe i potreba da zadovolje nametnute društvene norme.

Cassavetes se ponovno pokazuje kao izrazito jak scenarist i redatelj. Stvara vrlo specifične likove uz koje onda ustraje kroz dugi, bolan i beskompromisan niz scena dok ih ne upoznamo toliko dobro da ih možemo pratiti, predvidjeti što će  slijedeće učiniti i polako ih početi shvaćati. Svojom naturalističkom tehnikom, nemirnom kamerom i naoko slučajnim kadriranjem, Cassavetes nas zarobljava u kuću i njene nesmiljene valove frustracije. Izraziti uvid u sliku i zvuk života američke radničke klase njegovu tehniku čini analognom onoj obiteljske, vlastite, nesofisticirane komunikacije. Klaustrofobičan osjećaj kojim odišu scene u kući koje su bile snimljene s niskim budžetom i na stvarnim lokacijama uskraćuju nam bijeg od zateknute situacije ili bilo kakav «laki» odgovor. Gledanje ovog filma uistinu nije ugodno iskustvo, no nije ni bio tako ni zamišljen.