Najavljujemo

MARKO MARKOVIĆ: Southeast Sadness in Central Europe -performans

01.04. u 19:00, Francuski paviljon,

P. Handke: KASPAR

01.04. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

E. Ušić / T. Morosin: LA PREDSTAVA - projekcija filma

01.04. u 20:00, Kino Forum,

E. Ušić / T. Morosin: LA PREDSTAVA - projekcija filma

02.04. u 20:00, Kino Forum,

Simetrije i otkloni: Suvremeno lutkarstvo i kritika i Lutka - predstavljanje knjige i časopisa

03.04. u 18:00, Teatar &TD - Caffe,

K. HUBAK: Ana Karenjina - Hoću ljubav, a ljubavi nema… feat. Gendis Putri Kartini- predstava

03.04. u 20:00, MM Centar,

MARKO MARKOVIĆ: Southeast Sadness in Central Europe- razgovor s umjetnikom

03.04. u 19:00, Galerija SC,

I. Martinić: DRAMA O MIRJANI I OVIMA OKO NJE

03.04. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

K. HUBAK: Ana Karenjina - Hoću ljubav, a ljubavi nema… feat. Gendis Putri Kartini- predstava

04.04. u 20:00, MM Centar,

MARKO MARKOVIĆ: Southeast Sadness in Central Europe - video dokumentacija performansa

04.04. u 12:00, Galerija SC,

I. Martinić: DRAMA O MIRJANI I OVIMA OKO NJE

04.04. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

MARKO MARKOVIĆ: Southeast Sadness in Central Europe - video dokumentacija performansa

05.04. u 12:00, Galerija SC,

I. Martinić: DRAMA O MIRJANI I OVIMA OKO NJE

05.04. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

MARKO MARKOVIĆ: Southeast Sadness in Central Europe - video dokumentacija performansa

06.04. u 12:00, Galerija SC,

K. HUBAK: Ana Karenjina - Hoću ljubav, a ljubavi nema… feat. Gendis Putri Kartini- predstava

06.04. u 20:00, MM Centar,

D. Krešić / F. Rutić: GARD

12.04. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

D. Krešić / F. Rutić: GARD

13.04. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

NEPOZNATI FRANCUSKI „NOVI VAL“ M. Hanoun: LJETO

13.04. u 20:00, MM Centar,

SEKS FANTAZIJE - projekcija filma

14.04. u 20:00, Kino Forum,

MUZIČKI BIENALLE ZAGREB 2023.

14.04. u 20:00, MM Centar,

SEKS FANTAZIJE - projekcija filma

15.04. u 20:00, Kino Forum,

Matrice: Zvuk - izložba

15.04. u 16:00, Galerija SC,

MUZIČKI BIENALLE ZAGREB 2023.

15.04. u 20:00, MM Centar,

SEKS FANTAZIJE - projekcija filma

16.04. u 20:00, Kino Forum,

Rok Vilčnik rokgre: TARZAN- premijera

19.04. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

FESTIVAL JEDNOMINUTNIH FILMOVA POŽEGA 2022. - gostovanje

20.04. u 20:00, MM Centar,

Rok Vilčnik rokgre: TARZAN

20.04. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

Rok Vilčnik rokgre: TARZAN

21.04. u 20:00, Teatar &TD - Polukružna,

SEKS FANTAZIJE - projekcija filma

21.04. u 20:00, Kino Forum,

SEKS FANTAZIJE - projekcija filma

22.04. u 20:00, Kino Forum,

SEKS FANTAZIJE - projekcija filma

23.04. u 20:00, Kino Forum,

VIZUALNI RITMOVI – AVANGARDNI FILM - više autora

27.04. u 20:00, MM Centar,

F. Šovagović: ŽENA POPULARNOG POKOJNIKA

27.04. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

FILMSKI JAZZ PORTRETI: Magija sax zvuka Johna Coltranea – dokumentarni film

28.04. u 20:00, MM Centar,

Oni dolaze...ANDREA TARAŠ - Promjenjivo stanje stvari - izložba

28.04. u 19:00, Galerija SC,

SEKS FANTAZIJE - projekcija filma

28.04. u 20:00, Kino Forum,

F. Šovagović: ŽENA POPULARNOG POKOJNIKA

28.04. u 20:00, Teatar &TD,

SEKS FANTAZIJE - projekcija filma

29.04. u 20:00, Kino Forum,

Oni dolaze...ANDREA TARAŠ - Promjenjivo stanje stvari - izložba

29.04. u 10:00, Galerija SC,

F. Šovagović: ŽENA POPULARNOG POKOJNIKA

29.04. u 20:00, Teatar &TD,

SEKS FANTAZIJE - projekcija filma

30.04. u 20:00, Kino Forum,

Oni dolaze...ANDREA TARAŠ - Promjenjivo stanje stvari - izložba

02.05. u 12:00, Galerija SC,

Oni dolaze...ANDREA TARAŠ - Promjenjivo stanje stvari - izložba

03.05. u 12:00, Galerija SC,

Oni dolaze...ANDREA TARAŠ - Promjenjivo stanje stvari - izložba

04.05. u 12:00, Galerija SC,

Oni dolaze...ANDREA TARAŠ - Promjenjivo stanje stvari - izložba

05.05. u 12:00, Galerija SC,

Oni dolaze...ANDREA TARAŠ - Promjenjivo stanje stvari - izložba

06.05. u 10:00, Galerija SC,

About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 18. Siječanj 2022. u 13:10

Kultura promjene

F. Rutić/ D. Krešić: GARD

VELJ.
1
Sri
1. Veljača 2023.
Srijeda u 20:00
Teatar &TD - Velika
SIJ.
31
Uto
31. Siječanj 2023.
Utorak u 20:00
Teatar &TD - Velika
SIJ.
30
Pon
30. Siječanj 2023.
Ponedjeljak u 20:00
Teatar &TD - Velika

Premijera 21. 11. 2022. / Velika dvorana &TD-a

Autori teksta: Filip Rutić i Dražen Krešić

Režija: Dražen Krešić

Dramaturg: Filip Rutić

Igraju: Lana Ujević, Nikola Nedić, Bernard Tomić, Ivan Jurković, Lana Meniga, Luka Stilinović

Scenografija: Matej Kniewald

Kostimografija: Aleksandra Ana Buković

Asistentica scenografije i kostimografije: Ema Tomašek

Dizajn svjetla: Martin Šatović

Suradnik za scenski pokret: Damir Klemenić

Autor plakata: Bojan Crnić

Autor glazbe: Antun Aleksa

Prvi korak je utvrditi jeste li ljevak ili dešnjak. Ovisno o tome, manje dominantnom nogom iskorači se u normalan iskorak te se kompletno tijelo zarotira za otprilike 45 stupnjeva. Ovim postupkom smanjili ste površinu tijela kojom ste suočeni s protivnikom i automatski postali manja meta. Zatim je potrebno blago saviti koljena i prebaciti težinu tijela na prednji dio stopala (prste). Iz ove pozicije preporučeno je naizmjenično mijenjati težište tijela s jedne noge na drugu i kretati se. Rezultat je ples čija je svrha povećati mobilnost te se dovesti u veću spremnost pri eskivaži raznih vrsta napada koji prema vama mogu biti upućeni. Zadati precizan i razoran udarac daleko je teže u pokretnu metu koja naglo mijenja smjer i udaljenost. Rame na manje dominantnoj ruci potrebno je podignuti dovoljno visoko te ga maksimalno približiti bradi. Dlan, odnosno šaku, na istoj ruci podiže se ispred lica u visini očiju. Potrebno je voditi računa da vidno polje pri tome nije kompromitirano, jer je isto od iznimne važnosti za kontrolu prostora, analizu protivnika i provedbu plana obrane ili napada. Rame na suprotnoj ruci zateže se unazad, a dlan (šaka) na istoj ruci podiže se u visinu sljepoočnice. Ovakvim pozicioniranjem tijela dominantna strana borca (noga i šaka) postavljena je za postizanje jače poluge, a time i snažnijeg momenta, pri upućivanju udaraca. Manje dominantna strana pri tome je primarno stavljena u funkciju zaštite vitalnih dijelova tijela (glava i gornji dio trupa), ali i za upućivanje kraćih, manje štetnih i preciznijih udaraca prema protivniku iz kojih se brže i lakše vraća u osnovni gard.

Gard se ni u jednom trenutku borbe ne smije spustiti! (redatelj, Dražen Krešić)

Ton? Ide! Kamera? Ide! Klapa u kadar...

U prostoru koji elemente filmskog i kazališnog suprotstavlja jedne drugima, isprepliće ih i pomiče im granice, istinu poistovjećuje s fikcijom i još mnogo toga dobroga, zapravo se odvija jedna vrlo jednostavna priča. Priča kakve se ni najbolji žanrovski boksački film iz sredine sedamdesetih ne bi posramio. Jedan dio te priče odvija se pred kamerama prema unaprijed određenim pravilima, dok se ono što je teže postaviti u okvire događa između tejkova i u puš-pauzama. Tada se postavljaju bitna pitanja kao što su: zašto Hrvati više vole Srbe na ekranu i što uopće bik radi u kadru? Ako tempo snimanja to dozvoli, otvaraju se i teme poput potrebe za samoispunjenjem kroz ostavljanje nasljeđa i ranjivosti u svijetu koji iskrenost ne drži na cijeni. Ono što uz svu rigidnost svojih termina i rokova filmski svijet trpi ponovni su pokušaji i naknadne korekcije. Stvarni život i kazalište u tom smislu ne opraštaju mnogo. U oprečnosti koja nastaje spajanjem ta dva medija zapravo leži misao vodilja iza tvrdoglavog i opetovanog iskušavanja metode pokušaja i pogreške: jedino što sada možemo napraviti je bilo što.

Akcija! (dramaturg, Filip Rutić)