Danas

... bez programa ...

About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - Culture of Change it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre, radio. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 09. Svibanj 2017. u 12:00

apap
Re-Imagine Europe
Re-Imagine Europe

Kultura promjene

ODZVUK IZLOGA SUVREMENOG ZVUKA

LIP.
13
Sri
13. Lipanj 2018.
Srijeda u 19:00
MM Centar — Besplatno

13. 6. 2018.

19 h Pioniri Tvornice zvuka @ MM centar

21 h Jean-Luc Guionnet & Samo Kutin & Daichi Yoshikawa @ Teatar &TD Polukružna

22 h DJ Miro Župa @ Teatar &TD Atrij

Ulaz beplatan

6. izdanje međunarodnog festivala Izlog suvremenog zvuka je iza nas, ali sezona Muzičkog salona Kulture promjene još nije gotova. Ovogodišnjim Odzvukom Izloga završava treća sezona Tvornice zvuka, edukativnoga projekta za najmlađe, glazbenike budućnosti - radionica elektroničke i improvizirane glazbe za djecu u dobi od 8 do 11 godina. Pokretaču i iskusnom voditelju Nenadu Sinkauzu, ove se sezone pridružio glazbenik i skladatelj Nenad Kovačić koji je svojim iznimnim znanjem i iskustvom dodatno obogatio sadržaj Tvornice za mališane, prvenstveno na području body percussiona te upotrebe predmeta kao instrumenata. Što su mališani naučili u dva i pol mjeseca zajedničkoga rada i istraživanja, kako se međusobno slušaju i zajednički muziciraju u juniorskom improvizatorskom ansamblu, možete čuti na završnom koncertu radionice, 13. 6. u 19 h u MM centru. Pioniri ovogodišnje Tvornice zvuka su: Nora Ban, Nika Dežman, Katja Drmić, Stella Drmić, Dan Herceg, Matej Toma, Karlo Lepka, Marta Predrijevac, Toma Predrijevac, Vito Ivan Radić, Mak Rizvanović, Tom Rushaidat, Alma Skadrak, Asiya Skadrak, Din Skadrak, Ivor Telišman, Janko Telišman, Marijeta Ugrina, Barbara Vidović, Iva Zahirović.

Nakon improvizatora budućnosti, u 21 h u Polukružnoj dvorani Teatra &TD slušamo vrhunske improvizatore sadašnjosti: u goste stižu saksofonist Jean-Luc Guionnet, multiinstrumentalist Samo Kutin i elektroničar i umjetnik zvuka Daichi Yoshikawa.

Moj se muzički rad dijeli na toliko smjerova koliko mi se prilika ukaže na promišljanje i djelovanje glazbom i formama. Te prilike uvijek imaju veze sa snažnim susretom s vanjskim elementom: instrumentom (saksofon, orgulje), teoretskom idejom (što je to „glasina“?), uglavnom sa suradnicima (André Almuro, Lotus Edde Khouri, Éric La Casa, Franck Gourdien, Thomas Bonvalet, Taku Unami, Daichi Yoshikawa, Samo Kutin, …), ili avanturom kakav je tim (Hubbub, Ames Room, Jupiter Terminus…). Potom slijedi kolekcija tema koje, zauzvrat, utječu na evoluciju moga muzičkog rada i definiraju smjer susreta koji dolaze. Jean-Luc Guionnet

Samo Kutin (Širom, Najoua, Salamandra Salamandra) poznat je po upotrebi nekonvencionalnih instrumenata - rijetko korištenih instrumenata (posebice hurdy gurdy) ili predmeta, a zagrebačka ga je publika imala prilike upoznati na prošlogodišnjem Izlogu u sklopu rezidencije i koncerta ansambla Šalter, kao i na ovodišnjem festivalu Zavod za eksperimentalni zvuk na kojem je nastupio s bendom Širom.

Kada je riječ o neidiomatskoj improvizaciji, Samo već duže vrijeme istražuje zvukovni i bučni potencijal instrumenta hurdy gurdy. Koristi efektne alate s instrumentom, pojačavajući ih na uvjerljiv i namjerno grub način, sve uz pomoć kontaktnih mikrofona i akustičkih rezonatora kao što su opruge i bubnjevi. Moglo bi se reći da je iznad svega uporaba kontaktnih mikrofona ona koja mu pomaže da ispita i iznese na površinu procese koji se odvijaju u “utrobi” instrumenta, dok mu direktne fizičke metode omogućuju da stvori i locira prethodno nepoznate frikcije.

Biciklist i umjetnik, elektroničar i umjetnik zvuka Daichi Yoshikawa u svom se radu bavi prostorima koje glazbenici mogu zajednički konstruirati kroz intenzitete nastupa uživo. Njegova je praksa feedback, a njegov se rad najčešće kreće između ekstrema, kreirajući zvukovne pejzaže u prostoru između noisea i tišine. Razvijajući svoje improvizatorske vještine kontinuiranim višegodišnjim sudjelovanjem na radionicama Eddieja Prévosta, Yoshikawa je jedinstven po svojoj lakoći upotrebe elektroničkoga feedbacka kao instrumenta, postižući i doprinoseći u grupno muziciranje i dijaloški potencijal i iskrenu, izvornu muzikalnost.

http://www.jeanlucguionnet.eu/

http://jesusinacat.org/