About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - Culture of Change it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre, radio. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 09. Svibanj 2017. u 12:00

apap EU kulture programme

Kultura promjene

S. Božić: born to please

OŽU.
16
Čet
16. Ožujak 2017.
Četvrtak u 20:00
Teatar &TD - Polukružna — 50/25kn

Autorski projekt Saše Božića
U suradnji s izvođačima: Nataša Dangubić, Ivana Krizmanić, Marko Jastrevski,  Jerko Marčić
Kostimi i scena: Zdravka Ivandija
Svjetlo: Marino Frankola
Ton: Damir Šimunović
Produkcija za de facto: Andrea Remetin

Koprodukcija: Sveučilište u Zagrebu, Studentski centar, Kultura promjene, Teatar &TD, de facto, Art Radionica Lazareti

Premijerno izvedena 21. listopada 2015. / UlazniceTeatar &TD Facebook

born to please kazališni je performans za četiri vrlo različita izvođača: Natašu Dangubić, Ivanu Krizmanić, Jerka Marčića i Marka Jastrevskog. Oni se okušavaju u njima nepoznatom izričaju pjevanja. Radi se o nizu solo izvedbi u kojima glumci, koji nisu vični glazbenom izričaju, pokušavaju zadovoljiti publiku svojim interpretacijama poznatih hitova iz povijesti pop glazbe. Naglasak je na komičnom, a ne ciničnom aspektu imitacije kao forme.

born to please zabavlja (sebe i publiku) pitanjem može li solo izvođač u susretu s publikom izraziti i reprezentirati uzbuđenje velikih, spektakularnih, internacionalnih događanja koji uključuju samu ideju superlativa zabave i zabavljaštva (Eurovizija, San Remo, MTV Awards). Koji se afektivni odnos razvija između gledatelja i izvođača u titanskom naporu da se uprizori nemoguće: raskoš i produkcija koncertnih događanja, koje sebi suvremeno istraživačko kazalište ne može priuštiti.