About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - Culture of Change it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre, radio. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 09. Svibanj 2017. u 12:00

apap
Re-Imagine Europe
Re-Imagine Europe

Kultura promjene

U međuvremenu, umjetnička rezidencija s Rosalind Crisp

SVI.
24
Čet
24. Svibanj 2018.
Četvrtak u 10:00
Teatar &TD
SVI.
23
Sri
23. Svibanj 2018.
Srijeda u 10:00
Teatar &TD
SVI.
22
Uto
22. Svibanj 2018.
Utorak u 10:00
Teatar &TD
SVI.
21
Pon
21. Svibanj 2018.
Ponedjeljak u 10:00
Teatar &TD
SVI.
19
Sub
19. Svibanj 2018.
Subota u 10:00
Teatar &TD
SVI.
18
Pet
18. Svibanj 2018.
Petak u 10:00
Teatar &TD
SVI.
17
Čet
17. Svibanj 2018.
Četvrtak u 10:00
Teatar &TD
SVI.
16
Sri
16. Svibanj 2018.
Srijeda u 10:00
Teatar &TD
SVI.
15
Uto
15. Svibanj 2018.
Utorak u 10:00
Teatar &TD
SVI.
14
Pon
14. Svibanj 2018.
Ponedjeljak u 10:00
Teatar &TD

 

Ana Jelušić, Adriana Josipović, Nikolina Komljenović, Roberta Milevoj i Irena Mikec, putem različitih edukativnih i istraživačkih programa, surađuju već dvije godine s australskom koreografkinjom Rosalind Crisp. Od 14. do 25. svibnja, hrvatske plesačice i autorice sudjelovat će na istraživačkoj umjetničkoj rezidenciji koja se bavi alatima za samo-koreografiranje koje je osmislila Crisp. Kroz praktične alate koreografske improvizacije fokus se stavlja na čin plesanja i konkretne načine generiranja i percipiranja pokreta. Primarno se fokusira na dah, angažiranje težine tijela, primjećivanje senzacija te svijesti o počecima – procesima pokreta u nastajanju. Alati su prvenstveno zamišljeni kako bi plesačice usmjeravali u stvaranju pokreta. Kontinuiranom praksom djeluju na plesačičin proces odlučivanja, ostavljajući traga na njezinoj percepciji i načinima osvještavanja oblikovanja/koreografije. Konkretni alati pomažu izvođačici obratiti pažnju na čin plesanja i pružaju široku paletu primjećivanja i zanimanja za konstantnu promjenu stvari. Kao praksa, koreografska improvizacija odvraća plesačicu od njezinih uobičajenih puteva pokreta, povećava opseg izbora pokreta, i postavlja ih čvršće u sadašnjost. Ona kontinuirano dekonstruira i rekonstruira ono što plesanje jest. Ova metoda pokretanja tijela djeluje ka ukidanju uhodanih puteva pokreta te vježbanju pažnje kako bi se pokretanje iz različitih dijelove tijela multipliciralo i osvijestilo. Plesačice će nakon intenzivnog rada primjenjivanja koreografskih alata pokazati dio ovog procesa 22.5. u 16 sati u F22 (Frankopanska 22) u sklopu Platforme HR.

Kreatorica i koreografkinja: Rosalind Crisp

Izvođačice: Ana Jelušić, Adriana Josipović, Nikolina Komljenović, Roberta Milevoj i Irena Mikec

Produkcija: Omeo Dance, ekscena, Studentski centar Sveučilišta u Zagrebu – Teatar &TD - Kultura promjene

Podržavaju: CATALYST / Australian Arts and Culture Fund i Ministarstvo kulture Republike Hrvatske

Projekt ekscene naziva U međuvremenu je dio projekta Platform East – Berlin & Eastern Europe, platforme za australske umjetnike i australsko-europske suradnje kustosice Rosalind Crisp / Omeo Dance. Projekt podržava Australska vlada kroz fond Ministarstva umjetnosti Catalyst – Fond za australsku umjetnost i kulturu, zatim Studentski centar u Zagrebu – Kultura promjene te Ministarstva kulture Republike Hrvatske.

Rosalind Crisp odrasla je u Australiji. Trenirala je balet na Victorian Ballet School (Melbourne) prije nego što je studirala Body-mind centering® i Kontakt improvizaciju na European Dance Development Centreu u Arnhemu, u Nizozemskoj 1991. Osnovala je  Omeo Dance Studio u Sydneyju, koji je prostor za koreografsko istraživanje već deset godina. Dobitnica je mnogih nagrada uključujući i stipendiju Australia Councila. Od 2004–2012. bila je koreografska asistentica za Atelier de Paris - Carolyn Carlson u Parizu. Njezini radovi predstavljeni su u Francuskoj, Njemačkoj, Finskoj, SAD-u i Australiji. Surađuje sa i koreografira i za druge kompanije poput: Two Fish Berlin, Art Stations Foundation Poland, Laban Centre London, HZT Inter-University Berlin i VCA University of Melbourne, gdje je počasna znanstvena novakinja, te predaje diljem Europe i Australije.