Najavljujemo

E. Ionesco: ĆELAVA PJEVAČICA

17.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

DIEGO MARADONA- filmska projekcija

18.02. u 20:00, MM Centar,

O. Frljić: MRZIM ISTINU! - OTKAZANO

20.02. u 19:00, Teatar &TD - SEK,

DIEGO MARADONA- filmska projekcija

20.02. u 20:00, MM Centar,

O. Frljić: MRZIM ISTINU! - OTKAZANO

20.02. u 21:00, Teatar &TD - SEK,

EKIPNI KVIZ PETKOM

21.02. u 20:00, Klub SC,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

21.02. u 20:00, Galerija SC,

INDIVIDUALNI KVIZ

21.02. u 18:00, Klub SC,

PARAZIT- filmska projekcija

21.02. u 21:00, Kino Forum,

G. Forte: PRIKRADATELJ

21.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

G. Forte: PRIKRADATELJ

22.02. u 20:00, Teatar &TD - Velika,

PARAZIT- filmska projekcija

22.02. u 21:00, Kino Forum,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

22.02. u 10:00, Galerija SC,

PARAZIT- filmska projekcija

23.02. u 21:00, Kino Forum,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

24.02. u 12:00, Galerija SC,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

25.02. u 12:00, Galerija SC,

I. Penović: KATALONAC

25.02. u 20:30, Teatar &TD - Velika,

DIEGO MARADONA- filmska projekcija

25.02. u 20:00, MM Centar,

DIEGO MARADONA- filmska projekcija

26.02. u 20:00, MM Centar,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

26.02. u 12:00, Galerija SC,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

27.02. u 12:00, Galerija SC,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

28.02. u 12:00, Galerija SC,

EKIPNI KVIZ PETKOM

28.02. u 20:00, Klub SC,

INDIVIDUALNI KVIZ

28.02. u 18:00, Klub SC,

PARAZIT- filmska projekcija

28.02. u 21:00, Kino Forum,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

29.02. u 10:00, Galerija SC,

PARAZIT- filmska projekcija

29.02. u 21:00, Kino Forum,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

02.03. u 12:00, Galerija SC,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

03.03. u 12:00, Galerija SC,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

04.03. u 12:00, Galerija SC,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

05.03. u 12:00, Galerija SC,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

06.03. u 12:00, Galerija SC,

Izložba: Petar Katavić - PLOHA

07.03. u 10:00, Galerija SC,

About Student centre Zagreb

Student Centre Zagreb was founded in 1957 and now is a multi-functional space in the heart of the city. SC works on improving student living standard on all levels and in cultural activities, through its Department of culture - Culture of Change it organises and produces shows, performances, conferences and workshops in the fields of music, film, visual arts, theatre, radio. The main goal of SC is to create innovative, economic and educational frameworks of cultural production in order to influence cultural practices in Croatia and internationally. Theatre production is manifested in SC’s own theatre - Teatar &TD, founded in the 1960’s, as the opposition to the classical theatres. &TD is not limited by genres and stylistic criteria, which opens up the possibility of establishing new production aesthetics and contemporary forms of co-production, post production and collaboration.

Zadnja izmjena: 09. Svibanj 2017. u 12:00

apap
Re-Imagine Europe

Kultura promjene

ŽIVOT KOJI JE VRIJEDILO ŽIVJETI- ispitna produkcija drame - ADU

LIS.
12
Sub
12. Listopad 2019.
Subota u 20:00
Teatar &TD - SEK
LIS.
11
Pet
11. Listopad 2019.
Petak u 21:00
Teatar &TD - SEK

autorski projekt Anje Đurinović Rakočević i Robina Mikulića

tekstualni predložak i koncept: Robin Mikulić

izvodi: Anja Đurinović Rakočević

producent: Marin Leo Janković

oblikovatelj rasvjete: Martin Šatović

majstorica tona: Nina Ugrinović

dizajn: Vanja Rakočević

fotografije: Filip Kos

mentor: Tomislav Zajec

Akademija dramske umjetnosti, 2019.

Ispitna produkcija drame Život koji je vrijedilo živjeti rezultat je šestomjesečnog istraživačkog procesa glumice Anje Đurinović Rakočević te, možda jednom budućeg, dramaturga Robina Mikulića. Temelji se na dramskom predlošku spomenutog možebitnog dramaturga. Narativ monodrame blago se oslanja na elemente života jedne od njegovih omiljenih učiteljica. Mješavina poezije Sylije Plath te domaćih dječjih pjesnika čine njen neznatni, ali nezaobilazni dio. Miješanjem pseudodokumentarnog, političkog te socijalno osviještenog teatra istkana je izvedba čiji je primarni cilj bilo testiranje raspodijele odgovornosti autorstva. Kompleksom suigrom svih teoriji poznatih razina referencijalnosti postignut je dinamičan višeslojan prikaz dramski raslojenog lika s gdjekojim metateatarskim izletom.

Drugim riječima, najeli smo se hrpe govana prije nego što smo postavili iskren komad o jednoj sudbini koja je, realno, mogla biti bilo čija. Život koji je vrijedilo živjeti u svojoj je osnovi, dakle - nećemo nikome mazati oči, pažljivo strukturirani bućkuriš ideja, pokreta, pokušaja  i pogreški autorskog dvojca. Život koji je vrijedilo živjeti komad je koji smatramo vrijednim investicije svakoga tko voli svoju mamu. Da, ovo bi mogao biti klikbej parekselans, ali i dalje odgovorno tvrdimo da ćete, nakon što pogledate ovaj komad, svaku mamu u svom životu gledati drugim očima - bez obzira radi li se o vašoj biološkoj majci ili pak bilo kojem njenom drugom modernom surogatu koje nam nameće društvo.

Život koji je vrijedilo živjeti obračun je kako nas samih s nama samima, tako i nas s vama. Život koji je vrijedilo živjeti možda jest Handkeovo Obraćanje publici za siromašne, ali Život koji je vrijedilo živjeti, na kraju je krajeva istovremeno, i naš je jednako plemenit koliko i iskren pokušaj borbe za svijet u kakvom je moja učiteljica zaslužila živjeti.