e-Redomat


U Studentskom centru u Zagrebu provodi se proces digitalne transformacije poslovanja.

 

U okviru tog procesa od dana 3.1.2022. godine Studentski centar u Zagrebu uvodi novu besplatnu uslugu on-line e-redomata putem mobile aplikacije Q-LINE za studente članove Student servisa, a koju isto tako mogu besplatno koristiti naši poslovni partneri i ostali građani.

 

Razlog uvođenja ove usluge je bolja kontrola i poštivanje epidemioloških mjera vezano uz COVID-19, ali prvenstveno racionalno korištenje vremena koje naši studenti bespotrebno gube čekajući u redu za Student servis, a koje bi mogli iskoristiti na bolji način.

 

Studenti ili ostali korisnici putem mobilne aplikacije Q-LINE uzimaju redni broj vezan za željenu uslugu Student servisa s navedenim očekivanim vremenom čekanja u redu.

 

Ovaj sustav on-line e-redomata omogućava korisnicima Q-LINE mobilne aplikacije uvid u stvarno stanje redova čekanja (broj osoba ispred Vas i očekivano vrijeme čekanja).

 

Mobilna aplikacija Q-LINE putem poruke koja dolazi na mobitel korisnika, obavještava korisnika koliko je preostalo ljudi u redu čekanja ispred njega, te kada je isti korisnik prozvan na red da bi realizirao željenu uslugu u Student servisu.

 

Q-LINE mobilna aplikacija jednostavno se instalira na mobitel putem linka www.qline.me ili direktnim skeniranjem QR koda s fizičkog listića redomata, a koji je smješten u predvorju restorana u Savskoj 25.

 

Za one korisnike koji ne instaliraju mobilnu aplikaciju u funkciji je fizički redomat.

Korisnik usluge fizičkog redomata, kao i korisnici mobilne usluge, moći će dodatno pratiti stanje reda za Student servis putem TV ekrana koji je smješten iznad redomata u predvorju restorana u Savskoj 25, te drugog TV ekrana smještenog u šalter dvorani Student servisa.

Studentski centar u Zagrebu | 2023 | Izradio Refresh.hr