Asistent/ica u odjelu Marketinga

Prijave traju do 10.07.2024

Opis posla

Sigurno si čuo/la za ADIVA ljekarne i zdravstveni portal adiva.hr! A znaš li tko stoji iza ovih aktivnosti?

Iva, Tihana, Sanja, Tomislava, Majda i Hrvoje!

To je naš marketing tim koji neumorno radi na pripremi različitih aktivnosti: od organizacije brojnih marketinških kampanja, evenata poput konvencije, tečajeva i akademija, do koordinacije s marketinškim agencijama, dogovaranja aktivnosti u ADIVA ljekarnama, provođenju programa vjernosti, digitalnih aktivnosti kroz medije ADIVA programa... Za sve to ponekad im je potrebna dodatna podrška i „out of the box“ način promišljanja!



Osnovni zadaci posla su zaprimanje telefonskih poziva, pružanje potrebnih informacija zainteresiranim korisnicima, rješavanje upita, zaprimanje i odgovaranje na brojne e-mailove, rad u CRM-u, rad u sustavu za kreiranje i slanje newsletter obavijesti, obrada izvještaja, unos podataka u excel, organizacija poslovnih evenata, pakiranje materijala za slanje/otpremu te ostali administrativni poslovi prema potrebi.

Zašto tražimo tebe?

Pod broj jedan trebao bi:

• planirati studirati minimalno još 2 godine i tko bi ostao na ovom poslu barem godinu - dvije godine, a poželjno i duže (zbog opisa posla mi tražimo nekoga na 2 godine ili duže) 

• nekoga tko može raditi u prosjeku 3, ali po potrebi i 5 dana tjedno (ima perioda kada se opseg posla veći i potrebno je raditi više od 3 dana tjedno)

• tko voli komunicirati (glavni zadatak će biti pomagati ljekarnama da riješe operativne probleme sa kojima se susreću)

Pod broj dva, ako se nije već dalo pročitati između redaka, trebaš:

• trebaš voljeti učiti i istovremeno raditi raznovrsne poslove,

• znati kada i kako komunicirati poslovno, ali i s poštovanjem se obraćati Majdi jer će ti ona ispunjavati studentski ugovor,

• proaktivno pitati Ivu možeš li joj pomoći oko organizacije, a ponekad šapnuti što da si naruči za ručak,

• ako ti dođe inspiracija o digitalnom marketingu iskomentirati s Tomislavom i pohvaliti joj novu frizuru,

• odgovorno odraditi zadatak koji ti je Tihana predala i usput pokupiti neki dobar kulinarski savjet,

• strpljivo sa Sanjom prolaziti excelice ako želiš znati više i obratiti joj se za sva pitanja vezana za malu djecu.

Ostale napomene i uvjeti

U slučaju da želite da PHOENIX Farmacija d.o.o. u svrhu vašeg eventualnog budućeg rada i kontaktiranja može prikupljati i obrađivati osobne podatke iz životopisa, molimo vas da u prijavu navedete niže označen tekst. Tom radnjom ćete nam dati suglasnost za obradu vaših osobnih podataka. U slučaju da ne navedete tekst, vaše podatke nećemo zadržavati te će isti biti obrisani nakon završetka natječaja.

“ Ovim putem dajem PHOENIX Farmaciji d.o.o. izričitu, slobodnu i dobrovoljnu suglasnost da osobne podatke iz životopisa može prikupljati i obrađivati isključivo u svrhu mog eventualnog budućeg rada i kontaktiranja samo u tu svrhu.“

Predmet obrade bit će sljedeće vrste osobnih podataka: ime i prezime, e-mail adresa, kućna adresa, broj telefona, podaci o Vašem obrazovanju te svi ostali podaci navedeni u životopisu.

Potvrđujete da ste obaviješteni o sljedećim činjenicama:

• Osobne podatke prikuplja, obrađuje i koristi društvo PHOENIX Farmacija d.o.o., Zagreb, Ozaljska 95, kao voditelj obrade podataka te ih štiti kao poslovnu tajnu. PHOENIX Farmacija d.o.o. primjenjuje organizacijske, kadrovske i tehničke mjere zaštite podataka. Osobne podatke tretirat ćemo u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka EU (2016/679).

Vaši osobni podaci neće biti izneseni u treće zemlje koje nisu pod obvezom primjene Opće uredbe o zaštiti podataka.

• Svrha obrade podataka je obrađivanje osobnih podataka isključivo u svrhu Vašeg eventualnog budućeg rada kontaktiranja samo u tu svrhu. Vaši osobni podaci će biti automatski brisani iz evidencije istekom jedne godine od datuma ove privole.

• Obradu osobnih podataka povjeravamo vanjskom pružatelju usluga (Izvršitelju obrade), a u svrhu podrške u provođenju programa. Međusobnim poslovnim odnosom osigurava se tajnost podataka, pažljivo korištenje istih i redovna provjera s naše strane.

• U svakom trenutku imate pravo zahtijevati pristup, dopunu, izmjenu ili brisanje Vaših osobnih podataka te ostvariti pravo na ograničenje obrade, pravo na prenosivost podataka kao i pravo opozvati ovu suglasnost, bez štetnih posljedica za Vas. U potonjem slučaju Vaši osobni podaci će biti obrisani i njihova će obrada prestati u najkraćem objektivno mogućem roku računajući vrijeme od primitka Vašeg pisanog zahtjeva. Također imate pravo na podnošenje prigovora nadzornom tijelu.

• Sva Vaša pitanja i zahtjeve u vezi s obradom Vaših osobnih podataka od strane PHOENIX Farmacije d.o.o. te ostvarivanja Vaših prava molimo dostaviti pisanim putem na sljedeću adresu:

PHOENIX Farmacija d.o.o., Ozaljska 95, 10000 Zagreb

ili

Službeniku za zaštitu podataka PHOENIX Farmacije d.o.o. putem e-mail adrese:

dpo@phoenix-farmacija.hr

 

Početak rada

Što prije

Očekivano trajanje posla

na duži period

Satnica

6,00 eura

Lokacija

do 1.8. Zelinska 2, 10000 Zagreb, od 1.8. Ježdovečka ul. 143, Ježdovec (organiziran prijevoz s Remize)

Radno vrijeme

od 8h do 16h, 3 ili 5 dana tjedno, po potrebi.

Potreban broj izvođača

1

Potrebna znanja

Razmisli malo i ako imaš: • želiš raditi 3 dana (24 sata), a po potrebi i 5 dana (40) tjedno na minimalno godinu dana • želiš imati slobodan vikend za učenje, izlaske i svoje hobije

Poželjne vještine

odlične komunikacijske vještine, proaktivni, timski i kreativni pristup poslu, samoinicijativnost i odgovornost, želja za učenjem, razumijevanjem i napredovanjem

Phoenix farmacija d.o.o.

Phoenix farmacija d.o.o.

Način za prijavu

Prijavi se na oglas jer ti nudimo:

• mogućnost dogovora o rasporedu tako da imaš work-life balance jer nam je to jako bitno

•rad u mladom, veselom i entuzijastičnom timu

Molimo u prijavi napomenite koliko godina planirate još studirati te koliko dugo bi mogli ostati na ovom poslu.

Prijave na mail: i.hrvatin@phoenix-farmacija.hr, 099 1669 701

Studentski centar u Zagrebu | 2023 | Izradio Refresh.hr