Pretraga tvrtki

Naziv tvrtke

(ako ste zaboravili ili zametnuli šifru tvrtke za koju želite podići ugovor možete je ovdje pronaći upisom naziva tvrtke ili OIB tvrtke te tako olakšati i ubrzati sebi i nama postupak izdavanja ugovora.Hvala!)

Napomena: ako pretraga ne daje rezultata onda tvrtka nije regisrirana u sustavu SC-a Student servis.

Za registraciju tvrtke treba popuniti obrazac:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

i dostaviti isti u Student servis.

Ostali obrasci:

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad


OBRASCI:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad

KONTAKTI:

Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.

Tel: 01/4593-658, 4593-666

Faks: 01/4593-560

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:00 – 18:00

Voditelj Student servisa

Tel: 01/4593-671

Fax: 01/4843-505

E-adresa: sservis@sczg.hr

Služba za zapošljavanje studenata

Tel: 01/4593-673, 4593-674

E-adresa: referada@sczg.hr

Ispostava Student servisa u Velikoj Gorici

Velika Gorica, Zagrebačka 5

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/6461 850

Faks: 01/6461 851

E-adresa: sservis@sczg.hr

Ispostava Student servisa u Zaprešiću

Zaprešić, ul. Vladimira Novaka  23

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/ 6461 856 i 01/3315 706

E-adresa: sservis@sczg.hr

Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa na dane uoči blagdana za 2019. godinu

Student servis će na dane uoči blagdana u 2019. godini:

4. siječnja, petak;

19. travnja, Veliki petak;

30. travnja, utorak;

19. lipnja, srijeda;

2. kolovoza, petak;

14. kolovoza, srijeda;

4. listopada, petak;

31. listopada, četvrtak;

24. prosinca, utorak i

31. prosinca, utorak

radit skraćeno do 13:00 sati.

 

Student servis

Skladišni poslovi

Rad u skladištu

General Logistics Systems Croatia d.o.o. traži studente/ice za rad u skladištu


Opis posla: Skladišni i ostali pomoćni poslovi za potrebe službe za korisnike – kontrola paketa za povrat, fotografiranje i prepakiravanje oštećene robe, obrada paketa za prosljeđivanje na Hrvatsku poštu (za adrese dostave van dostavnog područja), obavještavanje o neizvršenim i poništenim nalozima, priprema i slanje repromaterijala, pretraživanje arhive, ostali pomoćni poslovi.

Posebna znanja i vještine: Sistematičnost, pouzdanost, točnost, susretljivost

Mjesto / adresa rada: Varaždinska ulica 116, 10360 Popovec

Radno vrijeme: 4-8 sati dnevno (poželjno 8 h dnevno) ili prema dogovoru

Naknada po satu: 25 kn

Kontakt: nina.terzin-laub@gls-croatia.com