Pretraga tvrtki

Naziv tvrtke

(ako ste zaboravili ili zametnuli šifru tvrtke za koju želite podići ugovor možete je ovdje pronaći upisom naziva tvrtke ili OIB tvrtke te tako olakšati i ubrzati sebi i nama postupak izdavanja ugovora.Hvala!)

Napomena: ako pretraga ne daje rezultata onda tvrtka nije regisrirana u sustavu SC-a Student servis.

Za registraciju tvrtke treba popuniti obrazac:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

i dostaviti isti u Student servis.

Ostali obrasci:

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad


 

 

 

 

 

 

OBRASCI:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad

KONTAKTI:

Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.

Tel: 01/4593-658, 4593-666

Faks: 01/4593-560

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 – 15:30

Voditelj Student servisa

Tel: 01/4593-671

Fax: 01/4843-505

E-adresa: sservis@sczg.hr

Služba za zapošljavanje studenata

Tel: 01/4593-673, 4593-674

E-adresa: referada@sczg.hr

Ispostava Student servisa u Velikoj Gorici

Velika Gorica, Zagrebačka 5

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/6461 850

Faks: 01/6461 851

E-adresa: sservis@sczg.hr

Ispostava Student servisa u Zaprešiću

Zaprešić, ul. Vladimira Novaka  23

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/3315 706

Faks: 01/6461 856

E-adresa: sservis@sczg.hr

Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa na dane uoči blagdana za 2021. godinu

Student servis će na dane uoči blagdana u 2021. godini:

5. siječnja, utorak;

2. travnja, Veliki petak;

30. travnja, petak;

28. svibnja, petak;

2. lipnja, srijeda;

18. lipnja, petak;

4. kolovoza, srijeda;

13. kolovoza, petak;

29. listopada, petak;

17.studenoga, srijeda;

24. prosinca, petak;  i

31. prosinca, petak

radit skraćeno do 13:00 sati.

 

Student servis

Razno

IBM Tehnička podrška

IBM Hrvatska d.o.o traži studente/ice za pružanje udaljene tehničke podrške klijentima na području Europe


Vrsta posla: Customer Support Representative/Technical Agent /Remote Technical Support

Mjesto i adresa obavljanja posla:  The Client Innovation Center, Josipa Marohnića 1, Zagreb

Početak i očekivano trajanje posla:  lipanj-prosinac 2021.

Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn

* Naknada za sate rada u dane državnog blagdana, za rad noću, za prekovremeni rad i za rad nedjeljom uvećava se za 50% (čl. 13. st. 3. Zakona o obavljanju studentskih poslova, N.N. 96/2018.)

Opis posla: pružanje udaljene tehničke podrške klijentima na području Europe

Posebna znanja i vještine:

- tečno znanje jednog od navedenih jezika: njemačkog, francuskog, talijanskog ili  nizozemskog jezika, uz obavezno znanje engleskog jezika

- MS Office

-  Komunikacijske vještine

- Želja za učenjem

Radno vrijeme:  redovan rad / smjenski rad

Ostale napomene i uvjeti:  We hire your potential, no previous experience is required. If you like communication in international environment, you are a team player and you are looking for challenges to boost your future career development, then IBM is the right company for you. Successful completion of the program will open the door for your further development and potential hiring. You will have the possibility to get insight into our key departments.

Possibility of working full-time or part-time.

Način i kontakt za prijavu studenata:      EPH.enrollment@hr.ibm.com