OBRASCI:

1. Obrazac za prijavu poslodavaca

* Za sklapanje ugovora o obavljanju studentskog posla obavezan je pečat naručitelja posla i dostaviti original Obrasca u Student servis.

2. Obrazac za promjenu podataka o poslodavcu

3. Potražnja studenata za rad

KONTAKTI:

Student servis se nalazi na drugom katu dvorišne zgrade Studentskog centra, Savska cesta 25.

Tel: 01/4593-658, 4593-666

Faks: 01/4593-560

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 – 15:30

Voditelj Student servisa

Tel: 01/4593-671

Fax: 01/4843-505

E-adresa: sservis@sczg.hr

Služba za zapošljavanje studenata

Tel: 01/4593-673, 4593-674

E-adresa: referada@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Velikoj Gorici

Velika Gorica, Zagrebačka 5

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/6461 850

Faks: 01/6461 851

E-adresa: sservis@sczg.hr

Poslovnica Student servisa u Zaprešiću

Zaprešić, ul. Vladimira Novaka  23

Radno vrijeme od ponedjeljka do petka:

7:30 - 15:30

Tel: 01/400-1125

E-adresa: sservis@sczg.hr

Obavijest korisnicima o radnom vremenu Student servisa na dane uoči blagdana za 2022. godinu

Student servis će na dane uoči blagdana u 2022. godini:

5. siječnja, srijeda;

15. travnja, Veliki petak;

29. travnja, petak;

27. svibnja, petak;

15. lipnja, srijeda;

21. lipnja, utorak;

4. kolovoza, četvrtak;

12. kolovoza, petak;

28. listopada, petak;

17.studenoga, četvrtak;

23. prosinca, petak;  i

30. prosinca, petak

radit skraćeno do 13:00 sati.

 

 

 

 

 

Student servis

Student servis | 23. Siječanj 2022. u 12:00

Poslovi u administraciji

ADMINISTRATIVNI / UREDSKI POSLOVI:


ADMINISTRATIVNI / UREDSKI POSLOVI

5844/ Asistent/ica za podršku nabavnim procesima. Mjesto i adresa obavljanja posla: INA-Industrija nafte, d.d. Zagreb, Avenija Većeslava Holjevca 10. Početak i očekivano trajanje posla: 01.10.2022.-31.12.2023. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00 kn/h. Opis posla: Podrška nabavnim procesima, sustavima i krajnjim korisnicima za tvrtke INA Grupe (komunikacija s dobavljačima, izrada i procesuiranje narudžbenica, kreiranje korisničkih računa, izrada informacijskog materijala za dobavljače i dr.). Posebna znanja i vještine: komunikacijske vještine, engleski jezik u govoru i pismu, rad na računalu uz dobro znanje osnovnog Excela (poželjno poznavanje i naprednog Excela). Radno vrijeme: od 4 i od 8 sati dnevno (8:00-12:00h ili 12:00-16:00h ili po dogovoru). Način i kontakt za prijavu studenata: student treba otvoriti svoj profil i poslati životopis putem našeg Portala za zapošljavanje (natječaj pod nazivom Studentski posao-Asistent/ica za podršku nabavnim procesima

5836/ Shimadzu d.o.o. traži studenta/icu za administrativne poslove u uredu, Zavrtnica 17. Početak i očekivano trajanje posla: od 03.10.2022. do isteka studentskih prava. Radno vrijeme: 8.30-16-30 h od pon-pet. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 32 kune. Opis posla: izrada ponuda za javne natječaje, skeniranje dokumentacije, arhiviranje dokumentacije, ostali administrativni poslovi po nalogu poslodavca. Ostale napomene i uvjeti: mogućnost rada kroz duži period; odlične organizacijske vještine; mogućnost rada 5 dana u tjednu. Posebna znanja i vještine: Student/ica iz područja ekonomskih, pravnih i srodnih znanosti; aktivno korištenje računala (MS Office paket); izvrsno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu. Prijave na posao@shimadzu.hr

5825/ Student/ica za ispomoć u uredu web shop-a. Adresa obavljanja posla: Lesnina H d.o.o. zgrada Uprave, Slavonska av.106, Ivanja Reka. Početak i očekivano trajanje posla: početak 10. mjeseca, potreba na duži period. Radno vrijeme: prema dogovoru od 8:00 do 16:00 sati. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35 kn. Opis posla: pisanje redakcijskih tekstova, rad na chat-u s kupcima, ostali administracijski poslovi. Posebna znanja i vještine: smisao za oblikovanje teksta, odlično poznavanje gramatike i pravopisa hrvatskog jezika, usmjerenost na detalje, pedantnost, točnost, ljubaznost, razvijene komunikacijske vještine. Način i kontakt za prijavu studenata putem linka za prijavu: https://posao.xxxlesnina.hr/KHDJ-student-za-ispomoc-u-uredu-web-shopa-mz-lesnina-centrala-zagreb

5812/ Administrativni poslovi u odvjetničkom uredu. Adresa obavljanja posla: Gajeva 22, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: ODMAH. Radno vrijeme: 9-17h, 3-4 dana u tjednu, prema dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 33,00 kn/h. Opis posla: redovni uredski i administrativni poslovi. Posebna znanja i vještine: poznavanje rada na računalu (MS OFFICE). Ostale napomene i uvjeti: studente pravnog fakulteta, prednost apsolventima, ali nije uvjet. Način i kontakt za prijavu studenata: office@zujic.hr, 098213-966

5798/ Student/ica za pisanje SEO sadržaja za brend Mömax. Adresa obavljanja posla: Sesvete, Kelekova ulica. Početak i očekivano trajanje posla: početak 10. mjeseca, potreba na duži period. Radno vrijeme: flexibilno. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 40 kn. Opis posla: Tražimo studenta/icu za pisanje SEO sadržaja. Posebna znanja i vještine: Potrebno besprijekorno poznavanje gramatike i pravopisa hrvatskog jezika u govoru i pismu, obavezno znanje njemačkog jezika. Način i kontakt za prijavu studenata slanjem zamolbe na mail: marketing@moemax.hr        

5791/ Administrativni poslovi  - kontakt s inozemnim poduzećima, Goričanska 10. Početak i očekivano trajanje posla: 10.10.2022., 3-6 mjeseci. Radno vrijeme: 9:00 – 13:00  (3-4 puta tjedno). Posebna znanja i vještine: aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu, rad s računalom, komunikacijske vještine. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn. Prijave na mering@zg.t-com.hr

5789/ Administrativna podrška poslovanju, održavanje društvenih mreža, sudjelovanje u unosu novih nekretnina i klijenata u agencijsku bazu, izrada evidencija i izvješća; Srebrnjak 19. Početak rada odmah po dogovoru, na duži vremenski period. Radno vrijeme: 9.00 – 14.00  pon – pet. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 31 kn/sat. Potražujemo ljubaznu, odgovornu, komunikativnu i pouzdanu osobu s dobrim poznavanjem rada na računalu (MS Office) i društvenih mreža, fakultetske obveze moraju dozvoljavati rad od ponedjeljka do petka 4-6 sati dnevno. Životopis s fotografijom i motivacijskim pismom molimo poslati na info@mojdom-nekretnine.hr 

5778/ Administrativni poslovi / Unos podataka na računalu. Mjesto obavljanja posla: Zagreb (Radnička cesta 1A). Početak i očekivano trajanje posla: 26-09-2022, trajanje po potrebi (1 mjesec ili više). Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/h. Opis posla: Administrativna obrada, unos podataka na računa. Posebna znanja i vještine: Rad na računalu. Radno vrijeme: 09-17h. Način i kontakt za prijavu studenata: 099 361 9999          

5772/ Administrativni/uredski posao, Donje Svetice 38. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, na dva mjeseca, odnosno do završetka posla. Radno vrijeme: 8-16 sati. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn. Obrada zahtjeva za napredovanje u zvanje učitelja i nastavnika, komunikacija (e-pošta, telefon) s odgojno-obrazovnim radnicima, upis u bazu napredovanja, zaprimanje predmeta i prosljeđivanje predmetnim savjetnicima. Posebna znanja i vještine: Rad na računalu (Microsoft Office, Outlook mail, baze podataka). Traže se studenti koji su u mogućnosti raditi isključivo u punom radnom vremenu (ponedjeljak – petak od 8 do 16 sati). Potrebna je pouzdanost i odgovornost prema radu, sistematičnost i stručnost u obradi zahtjeva. Prednost imaju studenti s iskustvom u administrativnim poslovima. Životopisom na hana.librenjak@azoo.hr, marija.vizler-pandza@azoo.hr

5752/ Rad na infopultu. Mjesto rada: Orbico d.o.o. Koranska 16, Zagreb. Opis posla: Urudžbiranje računa - Rad na porti / otvaranje vrata - Odgovaranje na mailove - Javljanje na telefon - Kuhanje kave za sastanke- Slanje pošte, preuzimanje pošte. Posebna znanja i vještine: Odlične komunikacijske vještine odnosno sklonost radu s ljudima - Odlične organizacijske vještine - Odgovornost, pouzdanost i ljubaznost - Poznavanje MS Office paketa - Poznavanje engleskog jezika. Predviđen period rada: Što prije, na duži vremenski period. Radno vrijeme: na pola radnog vremena (radno vrijeme od 8:00 do 16:00 pa se smjene dogovaraju unaprijed), od ponedjeljka do petka. Naknada po satu / plaća: 30 kn/sat. Ostale napomene i uvjeti: Redovan student/ica s vlastitim studentskim ugovorom koji može raditi na pola radnog vremena, početak rada čim prije. Način i kontakt za prijavu studenata: slanje životopisa na ovaj link za prijavu

5744/ Lotos – trgovina d.o.o. traži uredskog asistenta/icu. Šifra ili OIB naručitelja: 77309481935. Adresa obavljanja posla: Medarska 69, 10090 Zagreb (Oranice). Početak i očekivano trajanje posla: 01.10.2022. – 15.12.2022. Radno vrijeme: 09 – 17 h ili prema dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 32,00 kn. Opis posla: javljanje na telefon, zaprimanje pošte i ostali uredski poslovi. Posebna znanja i vještine: rad na računalu, organiziranost i pedantnost. Ostale napomene i uvjeti: tražimo odgovorne osobe. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mail ili telefon info@lotos-trgovina.hr , 01/3888 500.

5737/ Jabuka televizija d.o.o. traži operatere (m/ž) na televiziji. Šifra ili OIB naručitelja: 3127357781. Adresa obavljanja posla: Vukovarska 68, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: početak rada odmah. Radno vrijeme: 13- 16 h. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 50 kn. Opis posla: javljanje na telefon i zaprimanje narudžbi ,telefonska komunikacija s kupcima. Način i kontakt za prijavu studenata: 097/676-4121.

5726/ VOUK d.o.o. traži agenta/icu za B2B komunikaciju s klijentima. Šifra ili OIB naručitelja: 42244320300. Adresa obavljanja posla: Hektorovićeva 2, poslovna zgrada Grand Centar. Početak i očekivano trajanje posla: 03.10.2022.-31.10.2022. Radno vrijeme: svaki radni dan od 10:00 do 16:00h (6 sati dnevno). Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00. Druge naknade (putni troškovi, hrana, smještaj i dr.): za puno radno vrijeme plaćeni putni troškovi u visini karte za mjesečni prijevoz 360,00kn. Opis posla: za potrebe širenja na hrvatsko tržište tražimo osobu odgovornu za predstavljanje naše tvrtke u Grand Centru. Posao obuhvaća dočekivanje klijenata u uredu i telefonsku komunikaciju. Posebna znanja i vještine: komunikativnost, profesionalnost u pristupu, iskustvo u komunikaciji s poslovnim subjektima. Ostale napomene i uvjeti: prednost imaju apsolventi odnosno studenti koji su u mogućnosti raditi svaki dan. Mogućnost dugoročne suradnje. Način i kontakt za prijavu studenata: prijavu sa životopisom poslati na emilija.magdic@vouk.si

5725/ Administrativni poslovi, Zagreb, Samoborska cesta 330. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, duži period. Radno vrijeme: od 08:00h do 16:00. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00/h. Opis posla: Uredski poslovi, slanje ponuda, pakiranje proizvoda, slanje pošte, zaprimanje poziva, odgovaranje na mailove te ostali poslovi po potrebi. Posebna znanja i vještine: poznavanje rada na računalu (MS Office). Kontakt: tajnistvo@ecomobile.hr, 015556636

5695/ CommExc Analyst (Student Admin) (m/ž). Mjesto i adresa obavljanja posla: Abbott Laboratories d.o.o. Koranska 2, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: 10.10.2022 - na duži vremenski period. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): početna satnica 35,00 HRK. Opis posla: organizacija i provedba administrativnih poslova u uredu, poslovna korespondencija na engleskom jeziku. Posebna znanja i vještine: izvrsno poznavanje engleskog jezika, 4. godina studija, poznavanje MS Office alata, napredno znanje excela, poznavanje rada u Power BI (kreiranje Dashborda), analiza podataka, odgovornost i pouzdanost u radu. Radno vrijeme: mogućnost rada pon-pet 9-15/17h na duži vremenski period. Način i kontakt za prijavu studenata: Ako ste zainteresirani za stjecanje radnog iskustva u poticajnom radnom okruženju pošaljite nam svoju zamolbu i životopis do 29.9.2022. na mail adresu: HR.zagreb@abbott.com

5688/ Geographica d.o.o traži studente/ice za uredski posao. Mjesto i adresa obavljanja posla: Sisak. Početak i očekivano trajanje posla: očekivani početak rada 26.09.2022. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/sat. Opis posla: Skeniranje dokumenata i unos jednostavnih metapodataka u uredima za prostorno planiranje Posebna znanja i vještine: osnove informatike. Radno vrijeme: radno vrijeme skeniranja dokumenata i unosa jednostavnih metapodataka prema radnom vremenu ureda za prostorno planiranje. Ostale napomene i uvjeti: dodatak na plaću za svaki dan kada se pređe dogovorena količina. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mail: ivan.geographica@gmail.com

5666/ GERFLOR ADRIATIC d.o.o. traži studenta/icu za administrativne poslove, Strojarska cesta 20. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, na dulji period. Radno vrijeme: 8-16, uz fleksibilnost zbog studentskih obaveza. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35kn/h. Posebna znanja i vještine: vozačka dozvola B kategorije, engleski jezik. Prijave info.adriatic@gerflor.com 

5659/ Komunikacija s kupcima na španjolskom jeziku, M san grupa d.o.o./ Buzin. Početak i očekivano trajanje posla: trajanje posla 5 radnih dana . Radno vrijeme: 13-18h, prema dogovoru. Ostvarivanje prvog kontakta s potencijalnim kupcima španjolskog govornog područja putem telefona i e-maila. Aktivno korištenje španjolskog jezika u govoru i pismu. Cijena sata 40 kn. Kontakt: ivana-maja.milicevic@backoffice.hr

5648/ Administrativni/uredski poslovi. Adresa obavljanja posla: Digitalni tahograf d.o.o. Ventilatorska 8a, 10 250 Lučko. Početak i očekivano trajanje posla: ODMAH /1 godina i više. Radno vrijeme: ponedjeljak – petak: 08:00 – 16:00 (minimalno pet sati dnevno); moguć je i fleksibilniji dogovor oko radnog vremena. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn/sat. Opis posla: Obrada podataka s digitalnih i analognih tahografa; unos podataka u računalo, skeniranje dokumenata za obradu, pakiranje dokumenata. Posebna znanja i vještine: Vrlo dobro znanje rada na računalu. Ostale napomene i uvjeti: Odabrani kandidati prolaze internu edukaciju potrebnu za obavljanje posla! Nudimo rad u ugodnoj i prijateljskoj atmosferi i priliku za daljnje zaposlenje ako osoba pokaže ustrajnost i pedantnost u radu te interes za daljnjim napredovanjem. Način i kontakt za prijavu studenata: Poslati životopis s naslovom „OBRADA TAHOGRAFSKIH LISTIĆA_POSAO“ na e-mail: ozren.kolar@digitalni-tahograf.hr

5636/ Student za kadrovsku administraciju (m/ž). Adresa obavljanja posla: HSG Kariera d.o.o. Capraška 6, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: za točan datum početka rada možemo se dogovoriti, ali poželjno bi bilo da kandidat može početi s radom od listopada. Tražimo osobu na duži period pa nam je bitno da je dostupna na puno radno vrijeme i na duži period. Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka od 8 do 16 h. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 29,30 kn/h. Druge naknade (putni troškovi, hrana, smještaj i dr.): putni troškovi 360 kn mjesečno. Opis posla: Radi povećanog opsega posla tražimo pomoć studenta/ice na full time koji će preuzeti dio posla iz administrativnog odjela, odnosno kadrovsku administraciju. Ako te zanima rad u ljudskim resursima, uz nas ćeš imati priliku puno toga naučiti, a mi od tebe očekujemo da si predan/a poslu, marljiv i pedantan. Bitno nam je da si organizirana osoba i da precizno i točno odrađuješ posao, budući da se radi s puno podataka i tablica. Također je bitno da si komunikativna i pristupačna osoba radi komunikacije s radnicima i zaprimanja njihovih upita. Ako smo te zainteresirali, prijavi se slanjem životopisa na martina.kocis@kariera.hr najkasnije do 25.09.2022., a mi ćemo te pozvati na razgovor ako nam uđeš u uži odabir. Veselimo se upoznati te 😊 Posebna znanja i vještine: osnovno poznavanje Excela, razvijene komunikacijske vještine, interes za rad s dokumentacijom i tablicama

5629/ Administrativni poslovi. Mjesto i adresa obavljanja posla: Inventa – IR2 d.o.o. Marjanovićev prilaz 12, 10010 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: 25.09.2022. (bez definiranog kraja). Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 hrk/sat. Rad u različitim administrativnim poslovima:  - Rad kao virtualni assistant u direktnoj komunikaciji s jednim našim klijentom  - Internet research  - Traženje kontakata  - Unos i održavanje baze podataka - Rad u različitim aplikacijama. U slučaju naprednog poznavanja rada na računalu, moguć je i rad u raznim projektima automatizacije poslovanja. Posebna znanja i vještine:  - Problem-solving pristup - Solidno poznavanje rada na računalu (Google alati, word i excel) - Poznavanje Engleskog jezika (C1)  - Želja za znanjem i unaprjeđenjem  - Pozornost na detalje - Sposobnost obavljanja repetitivnih zadataka. Radno vrijeme: Ponedjeljak-petak, 8-16h (uz mogućnost fleksibilnog radnog vremena). Ostale napomene i uvjeti: - Rad u ugodnom okruženju - Mogućnost napredovanja i rada na specijaliziranim projektima Mogućnost za dodatnu edukaciju  - Mogućnost rada u uredu ili od doma (poštivajući epidemiološke mjere). Način i kontakt za prijavu studenata: hiring@zealagency.co

5627/ Administrativni posao u odjelu računovodstva. Mjesto obavljanja posla: Samsung Electronics Austria – Podružnica Zagreb, Radnička cesta 37b, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: ASAP (trajanje min godinu dana). Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 33 kn/h. Opis posla: Priprema dokumentacije o troškovima, praćenje ulaznih faktura, pripremanje za knjiženje, izrada mjesečnjih izvještaja, unošenje podataka u sustav. Posebna znanja i vještine: Microsoft Office paket – excel, Engleski jezik. Radno vrijeme: 9-17h. Ostale napomene i uvjeti: prednost studentima računovodstvo i financija. Način i kontakt za prijavu studenata: sead.hr@samsung.com    

5622/ Administrativni poslovi u odvjetničkom uredu, Franje Račkog 9. Obavezno znanje engleskog i njemačkog jezika, poželjno je da je student/ica pravnog fakulteta te da zna francuski jezik. Radno vrijeme: 4-8 sati tjedno. Cijena sata 29,30 kn. Kontakt: andrej@bolfeklaw.hr

5621/ Anotator/ica podataka (m/ž). Mjesto i adresa obavljanja posla: Ulica Pile I.1, Zagreb. Molimo da se jave studenti/ce koji su u mogućnosti raditi tijekom cijele akademske godine na puno radno vrijeme. Zbog prirode posla zahtijeva se rad iz ureda. Početak posla: 3.10.2022. ili prije. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/sat. Opis posla: - Označavanje fotografija (označavanje se radi na računalu unutar internog sučelja za anotaciju podataka) - Provjera ispravnosti označenih fotografija. Posebna znanja i vještine: - osnovno znanje u MS Wordu i MS Excelu - poznavanje osnova engleskog jezika. Radno vrijeme: radnim danom od 9 do 15 ili prema dogovoru. Ostale napomene i uvjeti: - uvodna edukacija o podacima i umjetnoj inteligenciji - stalna podrška i mentorstvo od strane iskusnih kolega - rad na računalu koristeći tipkovnicu i miš - dijeljenje znanja - rad u ugodnoj i prijateljskoj atmosferi - prilika za zaposlenje ukoliko osoba pokaže ustrajnost i pedantnost u radu. Način i kontakt za prijavu studenata: Ako se pronalaziš u ovome što si pročitao/la, požuri i pošalji svoj životopis s naznakom “Anotator/ica podataka“ na mail info@theredai.com.  Čekamo te :)!    

5617/ Unos podataka u računalo, S.P.E.C. usluge d.o.o./ Radnička cesta 184. Poznavanje rada u Word i Excel programima. Radno vrijeme: pon-pet, 09:00 – 14:00h, prema potrebi. Cijena sata 30 kn. Kontakt: kontakt@spec-usluge.hr , 095/ 7010-849

5616/ Europhone d.o.o. traži pripravnika/cu u računovodstvu. Mjesto i adresa obavljanja posla: Zagreb, Ulica grada Vukovara 269c. Početak i očekivano trajanje posla: 01.10.2022. – nadalje. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn. Opis posla: učenje osnovnih računovodstvenih poslova. Provjera uplate prometa. Rad u ERP sustavu Luceed. Posebna znanja i vještine: excel, osnove rada na računalu, komunikativnost, odgovornost, preciznost, osnove računovodstva. Radno vrijeme: jedna smjena, ujutro. Način i kontakt za prijavu studenata: Poslati životopis na mail: ljudski.resursi@europhone.hr ili whatsapp 099 4700 691.

5611/ Administrativni poslovi, MIRAN DOL d.o.o./ Vinec 5. Rad na računalu, poslovi osobnog asistenta. Znanje engleskog jezika. Vozačka dozvola i/ili automobil poželjni. Radno vrijeme: prema dogovoru. Cijena sata 35 kn. Kontakt: 091/2017-530

5608/ Geographica d.o.o. traži studente/ice za uredski posao. Mjesto i adresa obavljanja posla: Jastrebarsko. Početak i očekivano trajanje posla: očekivani početak rada 21.09.2022. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/sat. Opis posla: Skeniranje dokumenata i unos jednostavnih metapodataka u uredima za prostorno planiranje. Posebna znanja i vještine: Osnove informatike. Radno vrijeme: radno vrijeme skeniranja dokumenata i unosa jednostavnih metapodataka prema radnom vremenu ureda za prostorno planiranje. Ostale napomene i uvjeti: dodatak na plaću za svaki dan kada se pređe dogovorena količina. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mail: ivan.geographica@gmail.com

5594/ Asistent/ica ureda – administrativni poslovi. Mjesto obavljanja posla: Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: 01.10.2022 – do daljnjega. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn. Opis posla: zaprimanje vanjskih poziva, vođenje brige o nabavi potrepština za ured, urudžbiranje pošte, vođenje uredskih evidencija, skeniranje i arhiviranje dokumentacije i slično. Posebna znanja i vještine: urednost, pedantnost, točnost, komunikativnost, pismenost, obavezno znanje engleskog jezika, poznavanje rada u Office 365 aplikacijama (Word, Excel), proaktivnost. Radno vrijeme: 8:30 – 16:30 h. Način i kontakt za prijavu studenata: kratak CV i molbu slati isključivo na e mail: croatia@mediacom.com do 26.09.2022.

5564/ Asistent/ica u tehničkom odjelu, Uponor d.o.o./ Dubravkin trg. Izrada tehničke dokumentacije, priprema troškovnika i ponuda prema napravljenom proračunu, pomoć kod administrativnih uredskih poslova. Student/ica strojarstva. Radno vrijeme: 8-16h. Cijena sata 30 kn. Kontakt: croatia@uponor.com

5549/ Administrativni poslovi, Centar za financijska vještačenja d.o.o./ Hebrangova. Dobro poznavanje Excela, Worda. Radno vrijeme: 8-16h. Cijena sata 30 kn. Kontakt: lidija.miskulin@cfv.hr  

5517/ Administrativni poslovi. Mjesto i adresa obavljanja posla: Gradska plinara Zagreb d.o.o. Radnička cesta 1, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: od 15. rujna 2022. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 29,50 kn/sat. Opis posla: unos podataka u računalo i kontaktiranje korisnika putem telefona. Posebna znanja i vještine: dobro poznavanje rada na osobnom računalu, dobre komunikacijske vještine. Radno vrijeme: klizno 7:00/8:00 do 15:00/16:00. Ostale napomene i uvjeti: rad od ponedjeljka do petka. Način i kontakt za prijavu studenata: putem stranice Karijera GPZ  https://karijere.plinara-zagreb.hr

5511/ Administrativni poslovi (pravni), ispomoć u obavljanju poslova zaštite podataka. Mjesto i adresa obavljanja posla: INA Industrija nafte d.d. Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: što prije, duži vremenski period. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35 kn/h. Opis posla: Ispomoć u obavljanju redovnih uredskih i administrativnih poslova Službeniku za zaštitu osobnih podataka kod poslova zaštite podataka. Posebna znanja i vještine: Student/ica viših godina Pravnog fakulteta, obavezno poznavanje osnova zaštite osobnih podataka u EU, engleski jezik u pismu i komunikaciji, korištenje Microsoft Office paketa, pedantnost. Radno vrijeme:  4 – 8 h dnevno, po dogovoru. Način i kontakt za prijavu studenata: https://molgroup.taleo.net/careersection/external/jobsearch.ftl?lang=hr

5510/ Booking agent/ica na engleskom i portugalskom. Adresa obavljanja posla: Heinzelova 62a, 10000 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: početak: 15.9.2022. trajanje neodređeno. Radno vrijeme: Pon-Pet: 9-17 h. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35 kn/h. Opis posla: Rješavanje upita kupaca putem telefona, chata ili e-pošte. Pružanje podrške klijentima pri rezervaciji zrakoplovnih karata, smještaja i/ili organiziranju najma prijevoza. Posebna znanja i vještine:  C1 ili C2 razina znanja portugalskog jezika i B2 ili viša razina znanja engleskog jezika. Ostale napomene i uvjeti: Rad je isključivo iz ureda. Način i kontakt za prijavu studenata: hr@mpluscc.com    

5460/ Asistentski poslovi u reviziji, Ulica grada Vukovara 284. Početak i očekivano trajanje posla: 01.10.2022. – neodređeno. Radno vrijeme: ponedjeljak – petak 08:00 16:00. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/sat + prijevoz. Posebna znanja i vještine: razumijevanje i testiranje internih kontrola, uzorkovanje, konfirmacije kupaca i dobavljača, usklađivanje novca s pismima banaka, testiranje troškova – ulaznih faktura, popunjavanje raznih revizijskih obrazaca i sl. osnovno znanje računovodstva, poznavanje propisa iz računovodstva, poznavanje rada u Excelu, engleski jezik, analitičnost. Ostale napomene i uvjeti: terenski rad kod klijenata. Prijave na vedran.milos@hr.gt.com

5351/ Upis kandidata, prijava i odjava kandidata sa ispita, naplata školarine / Savska cesta 19 / Avenija Dubrovnik 10. Početak i očekivano trajanje posla: mogućnost rada u kontinuitetu kroz cijelu godinu. Radno vrijeme: fokus na poslijepodnevne smjene 15-20h. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn. Kontakt: autoskola.rubikon4@gmail.com/ 091/4838-880

5314/ Administrativni posao. Mjesto i adresa obavljanja posla: Zagreb, Slavonska avenija 7, veletržnica i hladnjača. Početak i očekivano trajanje posla: 15.09.2022 – do daljnjeg. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00kn. Opis posla: prikupljanje dokumenata, fakturiranje, skeniranje dokumentata i ostali administrativni poslovi. Posebna znanja i vještine: Poznavanje rada na računalu, MS Office paket. Radno vrijeme: Ponedjeljak - petvrtak od 08:00 – prema potrebi posla. Ostale napomene i uvjeti: rad u uredu. Način i kontakt za prijavu studenata: knjigovodstvo@fiorital.hr

5309/ Geographica d.o.o. traži studente/ice za uredski posao. Mjesto i adresa obavljanja posla: Novska. Početak i očekivano trajanje posla: očekivani početak rada 07.09.2022. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/sat. Opis posla: skeniranje dokumenata i unos jednostavnih metapodataka u uredima za prostorno planiranje. Posebna znanja i vještine: osnove informatike. Radno vrijeme: radno vrijeme skeniranja dokumenata i unosa jednostavnih metapodataka prema radnom vremenu ureda za prostorno planiranje. Ostale napomene i uvjeti: dodatak na plaću za svaki dan kada se pređe dogovorena količina, pokriveni putni troškovi. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mail: ivan.geographica@gmail.com

5300/ Student/ica u Odjelu marketinga. Mjesto i adresa obavljanja posla: Jamnica plus, Getaldićeva 3. Početak i očekivano trajanje posla: odmah – na dulje vrijeme.Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35 kn. Opis posla: Podrška u administrativnim zadatcima, unošenje i uređivanje članaka u CMS sustav web stranica, evidencija troškova sektora i planiranih budžeta, podrška brand manageru i direktoru marketinga, podrška u komunikaciji s potrošačima, pomagati u organizaciji marketinških događaja, unos i uređivanje podataka u Excelu, istraživati i izvještavati o aktivnostima konkurencije na digitalnim kanalima, istraživati i prezentirati novitete i digitalne trendove. Posebna znanja i vještine: vlastiti studentski ugovor. Radno vrijeme: Jutarnja smjena, puno radno vrijeme (fleksibilno). Način i kontakt za prijavu studenata: link za prijavu: https://jamnicaplus.talentlyft.com/o/sPM/apply  

5267/ Geographica d.o.o. traži studente/ice za uredski posao. Mjesto i adresa obavljanja posla: Samobor. Početak i očekivano trajanje posla: očekivani početak rada 07.09.2022. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/sat. Opis posla: Skeniranje dokumenata i unos jednostavnih metapodataka u uredima za prostorno planiranje Posebna znanja i vještine: osnove informatike.Radno vrijeme: radno vrijeme skeniranja dokumenata i unosa jednostavnih metapodataka prema radnom vremenu ureda za prostorno planiranje. Ostale napomene i uvjeti: Dodatak na plaću za svaki dan kada se pređe dogovorena količina. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mail: ivan.geographica@gmail.com

5246/ Skeniranje dokumenata/rad na računalu. Mjesto obavljanja posla: Arhivservis d.o.o Zagreb, Savska cesta 41. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, 3 mjeseca. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 32,00 kn. Posebna znanja i vještine: osnovno poznavanje rada na računalu. Radno vrijeme: 08:00 – 16:00. Način i kontakt za prijavu studenata: na mail: tomislav.spajic@arhivservis.hr uz napomenu – „Studentski posao – skeniranje“

5244/ RAD NA RECEPCIJI. Mjesto obavljanja posla: Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 10. Početak i očekivano trajanje posla: 01.09.2022. - 31.12.2023. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 29,30 kn/h. Opis posla: RAD NA RECEPCIJI TVRTKE, KONTAKT S POSJETITELJIMA (STRANKAMA KOJE DOĐU NA SASTANAK), POSLUŽIVANJE STRANKE,SKENIRANJE DOKUMENATA, JAVLJANJE NA TELEFON RECEPCIJE I SPAJANJE POZIVA. Posebna znanja i vještine: komunikativnost, marljivost, odgovornost. Radno vrijeme: 8,00-17,00 (dvije smjene). Način i kontakt za prijavu studenata: matilda.anic@setcor.com

5214/ Administrativni poslovi sa znanjem njemačkog jezika. Mjesto i adresa obavljanja posla: Müller trgovina Zagreb d.o.o. Oreškovićeva ulica 6H, 10020 Zagreb. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 33 kn/h. Opis posla: Poslovi prevođenja i administrativni poslovi. Posebna znanja i vještine: izvrsno znanje njemačkog jezika, otvorenost, komunikativnost. Radno vrijeme: po dogovoru. Ostale napomene i uvjeti: u predmetu maila navesti radno mjesto za koje se prijavljujete. Način i kontakt za prijavu studenata: posao@mueller.hr  

5209/ BILIĆ – management d.o.o. traži studenta/icu za knjigovodstvene poslove. Adresa obavljanja posla: Zagreb, Prečko, Slavenskog 1. Početak i očekivano trajanje posla: početak: odmah, na duže vrijeme. Radno vrijeme: po potrebi i dogovoru (od 09-13 sati ili od 12-16 sati). Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35 kuna. Opis posla: Knjigovodstveni poslovi: administracija, priprema i unos računovodstvene dokumentacije u sustav za vođenje računovodstva, kontakti sa klijentima. Rad u programu synesis. Posebna znanja i vještine: isključivo studenti/ce završnih godina ekonomskog fakulteta – smjer računovodstvo! Iskustvo u knjigovodstvenim poslovima poželjno! Poznavanje rada na računalu, osnovno znanje korištenja MS Office, komunikativnost, točnost i odgovornost u unosu podataka. Ostale napomene i uvjeti: Sve molbe koje nisu od studenata završnih godina ekonomskog fakulteta – smjer računovodstvo nećemo uvažiti! Način i kontakt za prijavu studenata: do 30.9.2022. isključivo na mail: bilicmanagement@gmail.com

5205/ Centar za financijska vještačenja d.o.o. traži studente/ice za administrativne poslove, Hebrangova 30. Početak rada: 1.9.2022. Posebna znanja i vještine: dobro poznavanje Excela, Worda. Cijena sata: 30,00 kn. Prijave na: lidija.miskulin@cfv.hr   

5181/ Tim360 traži administratora/icu. Mjesto i adresa obavljanja posla: Tim 360 d.o.o., Savica Šanci 123, 10000 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: odmah. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 31 kn/h. Opis posla: U potrazi smo za motiviranim studentima koji su spremni uložiti trud i vještine u postizanju iznimnih rezultata. U ulozi administratora potrebno je biti spreman na svakodnevnu komunikaciju s korisnicima i pružiti potrebnu pomoć u otklanjanju problema. Komunikacija s korisnicima odvija se putem e-maila i telefona. Potrebno je voditi brigu o našim kupcima te svakodnevno obrađivati web narudžbe. Radimo s puno poznatih brandova kao što su Ikea, Sony, Decathlon, DM, Tom Tailor… Nudimo rad u ugodnoj okolini te sjajnu i prijateljsku kao i pet's friendly atmosferu. Također omogućavamo dugoročan prihod i napredovanje. Ako ste se pronašli u navedenom čekamo vašu prijavu. Posebna znanja i vještine: - iskustvo rada u call centru je prednost - izrazita komunikativnost i ljubaznost - poznavanje poslovne korespodencije - osnovno znanje rada na računalu - brzina, preciznost, upornost, organiziranost. Radno vrijeme: 08:00-16:00. Ostale napomene i uvjeti: poslati i životopis uz prijavu. Način i kontakt za prijavu studenata posao@tim360.hr          

5120/ ARHITEKTONSKI POSLOVI, TEHNIČKO CRTANJE. Mjesto i adresa obavljanja posla: Cankareva 3, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, minimalno 30 dana i više. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00. Opis posla: sudjelovanje u izradi arhitektonskih projekata. Posebna znanja i vještine: NAPREDNO ZNANJE i ISKUSTVO U AUTOCAD-u. Ostalo: WORD, EXCEL. Prednost: POZNAVANJE SKETCHUP-a ili drugog 3D alata. Radno vrijeme: 9-17. Ostale napomene i uvjeti: APSOLVENT/ICA ARHITEKTURE ili GRAĐEVINE (visokogradnja), ARH.TEHNIČAR. Način i kontakt za prijavu studenata: silvijakosovic@gmail.com

5114/  Euro-Roal d.o.o. traži studenta/icu za administrativne poslove, Stupničke Šipkovine 10, Stupnik. Period rada: 29.08.2022. do 31.12.2022. Opis posla: kopiranje, skeniranje, fajliranje (arhiviranje) dokumenata, odlazak u poštu (slanje pošte) i ostali uredski poslovi. Radno vrijeme: 09:00-15:00 h. Cijena sata: 30,00 kn. Prijave na: ivana.d@euroroal.hr         

5087/ Mativa Group, generalni uvoznik i distributer s portfeljem vodećih make-up, skincare i parfemskih brendova traži sistent brand managera (m/ž). Adresa obavljanja posla: Josipa Lončara 3, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: odmah/ na duži period. Radno vrijeme: puno radno vrijeme/ pon-pet 8-16 h. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn. Opis posla: administrativni poslovi, pomoć pri kreiranju marketinških kampanja, pomoćni uredski poslovi, podrška pri izradi data sheetova, prezentacija i ostalih materijala. Posebna znanja i vještine: - student/studentica ekonomskog usmjerenja, vrlo dobro znanje engleskog jezika, vrlo dobro poznavanje MS Office paketa (fokus Excel i PowerPoint), kreativnost, organiziranost i samostalnost u izvršavanju zadataka. Način i kontakt za prijavu studenata: CV poslati na mail maja@mativagroup.com

5060/ Web administrator (M/Ž). Adresa obavljanja posla: Učilište Profokus , Gundulićeva 34, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: rujan 2022. na dalje. Radno vrijeme: min 10 h tjedno/ ostalo po dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/h. Opis posla: Administracija i održavanje službene web stranice - Wordpress (unos sadržaja na službenu stranicu, prilagodba i oblikovanje dostavljenog teksta i fotografija, ažuriranje Wordpress sustava i dodataka ). Administrator Microsoft Teams sustava ( unos podataka, ažuriranje i slanje obavijesti u Microsoft Teams sustav). Posebna znanja i vještine: Poznavanje rada u Wordpressu. Poznavanje rada u Adobe paketu (Illustrator, Photoshop, Acrobat). Poznavanje Microsoft Teams sustava. Odgovornost i preciznost u radu. Komunikativnost i sklonost timskom radu. Ostale napomene i uvjeti: Oprema za rad osigurana. Edukacija prije početka rada. Mentoriranje od strane iskusnih kolega. Mogućnost dugoročne suradnje. Način i kontakt za prijavu studenata: Poslati životopis na info@profokus.hr s napomenom PRIJAVA ZA POSLOVE PUTEM SC

5050/ Administrativni poslovi - PASSMART d.o.o. Donji Stupnik / Od kuće. Početak i očekivano trajanje posla: od 1.9.2022. Radno vrijeme 8 h, te prema dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 33,00 kn/sat. Posebna znanja i vještine: poznavanje MS Office paketa, Outlook, engleski jezik. Način i kontakt za prijavu studenata: ivan.gulis@passmart.hr i nenad.perkovic@passmart.hr      

5037/ Arhitektonski poslovi. Mjesto i adresa obavljanja posla: grad Zagreb. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30-40 kn/h ovisno o iskustvu. Opis posla: izrada arhitektonskih snimki izvedenog stanja, idejni projekti. Posebna znanja i vještine: obavezno je poznavanje rada u AutoCADu, poželjno je poznavanje rada u ArchiCADu i Rhinocerosu, te korištenje Photoshopa, ali nije uvjet, vaš mentor bit će iskusni arhitekt. Radno vrijeme: 8-16 ili po dogovoru (slobodni vikendi). Način i kontakt za prijavu studenata: Davorin Radošević 098 908 43 14    

5045/ Rad u uredu. Mjesto i adresa obavljanja posla: JABUKA TELEVIZIJA d.o.o. Zagreb, Božidara Magovca 163. Početak i očekivano trajanje posla: od rujna do idućeg ljeta. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kuna. Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka od 13 do 17 sati. Način i kontakt za prijavu studenata: MOB: 091 5104 650, MAIL: uprava@jabukatelevizija.hr

5020/ Traži se apsolvent/ica jezičnog usmjerenja za vođenje prevoditeljskih projekata, Ulica kneza Mislava 13 - vođenje evidencije polaznika, priprema i organizacija projekata, prevođenej, uredski poslovi. Potrebno je znanje engleskog jezika, rad u Office (word excel). Radno vrijeme: 4-8 h dnevno, početak rada od 1.9.2022. Naknada po satu: 30,00 kn. Kontakt: 099 642 8208; info@legalstudio.hr

5006/ Komunikacija s kupcima na španjolskom jeziku. Mjesto i adresa obavljanja posla: M SAN Grupa d.o.o. Buzinski prilaz 10, Buzin. Početak i očekivano trajanje posla: prema dogovoru, trajanje posla 5 radnih dana. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 40 kn/h. Opis posla: ostvarivanje prvog kontakta s potencijalnim kupcima španjolskog govornog područja putem telefona i e-maila. Posebna znanja i vještine: aktivno korištenje španjolskog jezika u govoru i pismu. Radno vrijeme: radnim danom od 13.00h do 18.00h ili prema dogovoru. Način i kontakt za prijavu studenata: ivana-maja.milicevic@backoffice.hr

5002/ Računovodstveni poslovi. Adresa obavljanja posla: IFA SAVJETOVANJE d.o.o. V. Podbrežje 32, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: 01.09.2022., očekivano trajanje godinu dana uz mogućnost zaposlenja. Radno vrijeme: 8h. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kuna. Druge naknade (putni troškovi, hrana, smještaj i dr.): plaćeni putni troškovi. Opis posla: arhiviranje i skeniranje dokumenata, knjiženje ulaznih i izlaznih računa i izvoda, obračun plaća, obračun putnih troškova. Posebna znanja i vještine: poznavanje računovodstvene teorije. Način i kontakt za prijavu studenata: renata.jagec@miremisan.hr

4986/ Matrix d.o.o. Hebrangova 30, traži studenta/icu za knjigovodstvene poslove - unos podataka, knjiženje URA/IRA, izvodi. Potrebno je znanje rada na računalu (word, excel). Radno vrijeme: od 8-16 h, početak rada od 23.9.2022. Naknada po satu: 30,00 kn. Prijave na: lidija.miskulin@matrix.hr

4981/ Databox d.o.o. Savica I. 127, traži studenta/icu za administrativne poslove - urudžbiranje i spremanje sve potrebne dokumentacije, pomoć u administraciji, prikupljanje i scaniranje računa. Potrebno je znanje rada na kompjuteru, poznavanje MS Office (excel), odgovornost, urednost, točnost, samostalnost. Radno vrijeme: 4 h, početak rada od 1.9.-31.12.2022. Naknada po satu: 30,00 kn. Prijave na: tina.bekic@storm.hr

4970/ Creator Group d.o.o. u Sesvetama, Slatinska 7, traži studente/ice za administrativne poslove - administrativni poslovi na računalu (korištenje raznih internih programa), otprema paketa za carinu i avionski prijevoz, sortiranje i skeniranje paketa prema zadanim depoima, kontrola količine i kvalitete pristigle robe, skladištenje zaprimljene robe, prijavljivanje oštećene robe. Potrebno je znanje rada na računalu. Timski rad, dinamičnost i samoinicijativa su važan faktor. Radno vrijeme: u dvije smjene od 7-15 i 12-20 h, početak rada od 1.9.2022.-1.2.2023. Naknada po satu: 30,00 kn. Kontakt: na broj mobitela 0917397970, na mail info@creatorgroup.hr  ili na webstranici https://creatorgroup.hr/karijera

4951/ Agencija sa promet nekretninama LARUE nekretnine d.o.o. Gruška ulica 2, agente/ice za posredovanje.  Potrebna je ozbiljnost i dobra komunikacija, odgovornost i ustrajnost, osnove znanja rada na računalu, za obavljanje navedenog posla bi svakako trebao biti student viših godina studija ili apsolvent sa iskustvom u radu s ljudima. Radno vrijeme: od 9-17 h, početak rada 1.09.2022. ili ranije. Naknada po satu: 30,00 kn. Kontakt: 091/784-7894; sandra@larue-nekretnine.hr

4949/ Internet Mall d.o.o. (MALL.HR), Slavonska Avenija 3, traži agente/ice u korisničkoj podršci - podrška i pomoć kupcima, komunikacija putem telefona i maila, administrativni poslovi, nema aktivne prodaje. Radno vrijeme: po dogovoru, početak rada odmah. Naknada po satu: 30,00 kn. Prijave: posao@mall.hr

4947/ Administrativni poslovi. Adresa obavljanja posla: Deceuninck d.o.o. Strmec (Grad Sveta Nedelja), Kipišće 13. Početak i očekivano trajanje posla: 01.09.2022 – 31.10.2022. Radno vrijeme: 08:00 – 16:00. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 31,5 kn/h. Opis posla: Rad na računalu. Unos i priprema računa za knjiženje i sl. Prednost je iskustvo u Microsoft Excelu. Posebna znanja i vještine: Microsoft Office. Način i kontakt za prijavu studenata: posao@deceuninck.com

4911/ Administrativni poslovi. Mjesto i adresa obavljanja posla: Zagreb, Ulica kneza Branimira 22. Početak i očekivano trajanje posla: odmah – 30.9.2022. uz mogućnost produljenja. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn. Opis posla: administrativni poslovi, prikupljanje i obrada podataka. Posebna znanja i vještine: poznavanje MS Office-a, osobito MS Excela. Radno vrijeme: 4 sata dnevno, 8:30-12:30 (moguće prilagoditi). Način i kontakt za prijavu studenata: mail: posao@interzero.hr

4907/ Unos podataka na računalu. Mjesto i adresa obavljanja posla: Internet Mall d.o.o. (MALL.HR) Slavonska avenija 3, 10000 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: 12.09.2022. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 – 32,00 kn kn/sat. Radno vrijeme: po dogovoru, minimalno 25 sati tjedno. Način i kontakt za prijavu studenata: posao@mall.hr    

4903/ Prodaja - agent za nekretnine. Adresa obavljanja posla: BAGI IMMOBILIEN d.o.o. Miramarska 24, 10000 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: odmah-do daljnjega. Radno vrijeme: po dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30kn/h. Opis posla: kontaktiranje potencijalnih i postojećih klijenata, prikupljanje nekretnina, unos u bazu nekretnina, prezentacija nekretnina, posredovanje u prodaji. Posebna znanja i vještine: izražene komunikacijske vještine, marljivost i ambicioznost, planiranje i organizacija, orijentiranost prema uspjehu i ostvarivanju ciljeva, pouzdanost. Ostale napomene i uvjeti: mogućnost rada na duži period. Način i kontakt za prijavu studenata: poslati životopis i prijavu na info@bagi-immobilien.hr

4897/ Hrvatska Lutrija traži studente za rad na pozicijama Višeg programera analitičara i Inženjera za razvoj softvera s iskustvom u razvoju aplikacija u .NET tehnologijama i C# jeziku te s iskustvom u radu s bazama podataka (dizajn i SQL naredbe). Posebna znanja i vještine: Tražimo proaktivne studente koji vrlo dobro poznaju engleski jezik u govoru i pismu te vole raditi u timu. Adresa obavljanja posla: Ulica grada Vukovara 72, 10000 Zagreb, sjedište. Početak i očekivano trajanje posla: 1.9.2022., po potrebi. Radno vrijeme: po dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00 kuna. Način i kontakt za prijavu studenata: Molimo poslati kratki životopis na e-mail adresu posao.studenti@lutrija.hr

4895/ Rad na portalu burzahrane.hr. Adresa obavljanja posla: Prisavlje 2, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, na duže vrijeme. Radno vrijeme: 8:30-16:30. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn + bonus po realizaciji. Opis posla: komunikacija s postojećim i potencijalnim korisnicima portala, uređivanje portala, rad na društvenim mrežama...Posebna znanja i vještine: informatičko znanje, iskustvo u online marketingu i radu s portalima, društvenim mrežama, Google alati, prednost poznavanje njemačkog jezika. Ostale napomene i uvjeti: tražimo apsolvente koji bi mogli raditi puno radno vrijeme. Način i kontakt za prijavu studenata: mail: info@burzahrane.hr, prijave do 15.10.2022

4877/ Asistent/ica u nabavi. Adresa obavljanja posla: Gavranović d.o.o. Zagreb, Majstorska 9. Početak i očekivano trajanje posla: 01.09. - do daljnjega (mogućnost trajnog zaposlenja). Radno vrijeme: 07:00-15:00 (od ponedjeljka do petka). Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00 kn/sat, 40 sati tjedno. Opis posla: Unos i ažuriranje podataka, rad na poslovima nabave i marketinga. Ostale napomene i uvjeti: prednost završna godina ekonomije - mogućnost trajnog zaposlenja nakon završetka fakulteta. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mail: posao@gavranovic.hr - obavezno staviti u naslov mail-a: ZA ASISTENTA U NABAVI

4866/ POMOĆNI RAD U ODJELU RAČUNOVODSTVA. Mjesto obavljanja posla: Nina commerce d.o.o. odjel računovodstva, Slavonska avenija 19 a. Početak i očekivano trajanje posla: 2 tjedana ili duže. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn/h. Posebna znanja i vještine: Od kandidata/kandidatkinje očekujemo samostalnost u obavljanju posla, fleksibilnost i odgovornost.. Radno vrijeme: PON-PET 08:00-16:00. Način i kontakt za prijavu studenata: info@ninacommerce.t-com.hr , 01/2854-444

4862/ Administrativni poslovi - Rad na info pultu fitnes centra: rad na računalu, izdavanje računa, komunikacija sa članovima. Adresa obavljanja posla: Zagreb – više lokacija. Početak i očekivano trajanje posla: 1.9.2022. do 30.06.2023. Radno vrijeme: poslije podne. 1. Smičiklasova 19: od ponedjeljka do četvrtka od 14 do 21h. Početak rada: 5.9. 2. Dubrava 16: ponedjeljak i srijeda od 16.30 do 19.30. Početak rada: 5.9. 3. Mašićeva 3a: ponedjeljak i srijeda od 18.30 do 21.30h. Početak rada: 3.10. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 kn. Posebna znanja i vještine: organiziranost, urednost, odgovornost. Ostale napomene i uvjeti: Rok za prijavu: 31.8. Selekcijski razgovori: 2.9. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mailom na: info@amika.hr

4859/ Administrativni posao. Adresa obavljanja posla: Ulica Republike Austrije 23, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: Odmah, na duži period ili po dogovoru. Radno vrijeme: 9-15 h. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 29,30 kn. Opis posla: Telefonska prodaja usluga pravnim osobama, vođenje baze podataka, komunikacija sa klijentima, ostali administrativni poslovi. Posebna znanja i vještine: Komunikativnost, informatička pismenost, poznavanje engleskog jezika. Ostale napomene i uvjeti: Poželjno iskustvo u prodaji. Način i kontakt za prijavu studenata: ured@presido.hr

4052/ Administrativni poslovi. Adresa obavljanja posla: Poljička 5, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: 01.09.2022. Radno vrijeme: 9-14h. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 kn. Opis posla: Skeniranje i kopiranje dokumentacije, umetanje dokumenata u spise, rad s dolaznom i odlaznom poštom, rad u kompjuterskom programu odvjetničkog ureda i dr. Posebna znanja i vještine: Student/ica 4. ili 5. godine prava, rad u Word-u i Excel-u. Ostale napomene i uvjeti: Tražimo motiviranu i odgovornu osobu, studenta/icu 4. ili 5. godine prava, za obavljanje administrativnih te drugih povjerenih poslova u odvjetničkom uredu. Način i kontakt za prijavu studenata: Prijave molimo slati na e-mail: goran.sverko@sverko.hr

4849/ Administrativni poslovi u računovodstvu. Adresa obavljanja posla: Slavonska avenija 50. Početak i očekivano trajanje posla: odmah, pa dogovoru. Radno vrijeme: minimalno 3 dana u tjednu. Neto cijena sata posla (za redoviti rad): 30,00 kn. Opis posla: kopiranje, skeniranje, odlaganje, pomoć u računovodstvenim poslovima, unos podataka. Posebna znanja i vještine: znanje rada na računalu (Excel), engleski njemački jezik. Ostale napomene i uvjeti: odgovornost, marljivost, snalažljivost i ozbiljan pristup poslu. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mail: Silvija.Bolfek@Carrier.com   

4842/ Uredski posao - ispomoć u odjelu konstrukcija. Adresa obavljanja posla: ATP Zagreb arhitekti inženjeri d.o.o. Donje Svetice 14, 10000 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: prema potrebi tijekom cijele godine. Radno vrijeme: prema dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35,00 HRK. Potreban broj izvođača (studenata/ica): 5, studenti /ce građevinarstva. Način i kontakt za prijavu studenata: e-mailom  info_zag@atp.ag

4842/ Uredski posao - ispomoć u odjelu arhitekture. Adresa obavljanja posla: ATP Zagreb arhitekti inženjeri d.o.o. Donje Svetice 14, 10000 Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: prema potrebi tijekom cijele godine. Radno vrijeme: prema dogovoru. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30,00 HRK. Potreban broj izvođača (studenata/ica): 5 (studenti /ce arhitekture). Način i kontakt za prijavu studenata: e-mailom  info_zag@atp.ag

4821/ Asisten/ica voditelj/ica ureda škole stranih jezika. Adresa obavljanja posla: Špansko, Zagreb. Početak i očekivano trajanje posla: od 5.9.2022 – lipanj 2023., uz mogućnost trajnog angažmana/ zaposlenja i razvoja karijere s nama. Radno vrijeme: 15-20h uz mogućnost povremenog rada od kuće. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 30 – 50 kn. Druge naknade (putni troškovi, hrana, smještaj i dr.): po dogovoru. Potreban broj izvođača (studenata/ica): 1. Opis posla:  asistencija u organizaciji tečajeva i seminara, vođenje Excel tablica polaznika i predavača, organizacija sastanaka, osnovna izrada i objava za društvene mreže, uredski poslovi (telefoni, korespondencija). Posebna znanja i vještine: Tražimo komunikativnu i kreativnu osobu, koja voli usavršavanje, pohađanje ili organizaciju seminara, prednost imaju kandidati društvenog smjera, pogotovo vezano za jezike ili organizaciju edukacije. Obavezno poznavanje Worda, Excela. Volja za stjecanjem novih vještina. Nudimo podržavajuću kulturu, i zanimljivo i dinamično okruženje. Nužno izvrsno poznavanje engleskog jezika. Ostale napomene i uvjeti: Molimo samo ozbiljne i odgovorne kandidate, koji se žele profesionalno razvijati. Prednost imaju studenti viših godina. Način i kontakt za prijavu studenata:  molimo poslati e-mail ukratko o sebi, zašto biste željeli obavljati ovaj posao i svoje planove, s kontaktima, centar.westend@gmail.com

4806/ Administrativni poslovi, GEOGRAPHICA D.O.O./ Sv. Ivan Zelina. Skeniranje dokumenata i unos jednostavnih meta podataka u uredima za prostorno planiranje. Osnove informatike. Radno vrijeme: prema radnom vremenu ureda za prostorno planiranje. Cijena sata 30 kn. Dodatak na plaću za svaki dan kada se pređe dogovorena količina. Kontakt: ivan.geographica@gmail.com