Davor Sanvincenti izlaže "San jednog stabla" u Francuskom paviljonu
Otvorenje izložbe San jednog stabla autora Davora Sanvincentija održat će se u srijedu, 18. rujna u Francuskom paviljonu Studentskog centra s početkom u 18 sati. Ambijentalna 16-kanalna prostorno-zvučna instalacija obuhvaća generiranu modulatornu kompoziciju u trajanju od 240 sati kojoj je stablo Gleditsia triacanthos u središtu snovite vizije. Izložba je otvorena do 28. rujna, radnim danom od 12 do 20 sati te subotom od 10 do 13 sati.
Meditirajući o drvetu, čovjek može otkriti da je biljka koja razmišlja.
Dinamična mašta nije prikladna da nam pruži slike otpora.
San, međutim, ne slijedi razum. Što se razum snažnije suprotstavlja snu, to san čini dubljim svoje slike.
Stvarni pokreti opaženi vidom nedvojbeno kontaminiraju dinamičnu sliku; ali u samom svom principu slika hoće pokret ili, točnije, dinamična imaginacija je upravo san volje; to je volja koja sanja.
Naivni život dinamične mašte je legenda o osvajanjima protiv gravitacije. Nikakva se dinamička metafora ne oblikuje prema dolje, nijedan imaginarni cvijet ne može cvjetati prema dolje.
Cvijeće koje cvate u noći duše, u izrazito zemaljskom srcu podzemnog čovjeka, cvijeće je koje raste. Uspon je pravo značenje proizvodnje slika, to je pozitivan čin dinamične imaginacije.
Uspravno stablo je evidentna sila koja zemaljski život vodi u plavo nebo. Stabla su ta koja neprestano traže svoju zračnu ravnotežu. Tako život ovog stabla traži svjetlo. Dinamična mašta obožava ovo vječno uspravno biće, koje nikad ne leži!
Samo je stablo, u prirodi, iz tipološkog razloga, okomito, poput čovjeka.
Stablo je ogromno gnijezdo koje ljuljaju vjetrovi. Ne žalimo za toplim i mirnim životom, pamtimo ga po visini i samoći. Tiho, sporo, nepobjedivo guranje!
Osvajanje lakoće, stvaranje letećih stvari, zračnog i drhtavog lišća! Uporno se produljuje, i širi.
Nošen oblakom glasova, ne znam kamo
Viseći visoko, u željenom ništavilu,
Nedostupan nepomičnom letu, okrutnom, tihom bijegu
Crni, prazni divlji prostori.
Padajući, odjednom sam se sjetio
(harmonično šaputajući)
"Iz života u život, kakav put!"
Oscar Milosz
Suradnici:
Programiranje multikanalnog zvuka: Miodrag Gladović
Postav izložbe: Jakov Habjan i Maxime Weinmann
Davor Sanvincenti (1979.) multimedijalni je umjetnik čije se područje djelovanja nalazi u fenomenologiji audiovizualnog i antropologiji vizualne kulture. Djeluje u medijima filma i videa, fotografije, fizičke svjetlosne i zvučne instalacije te audiovizualnog performansa. U svojim radovima se bavi konceptom iluzije, istražujući moguće granice ljudske percepcije te konstrukcije iskustva. Dobitnik je mnogih nagrada među kojima su Nagrada Radoslav Putar (2010.) za najboljeg umjetnika do 35 godina i HT nagrade (Muzej suvremene umjetnosti - 2008. i 2017.). Sudjelovao je na umjetničkim rezidencijama u SAD-u, Francuskoj, Nizozemskoj, Portugalu, Mađarskoj i Litvi. Izlagao je na brojnim međunarodnim izložbama i festivalima, poput Device_Art Triennale - Montreal; Biennale des Imaginaires Numériques - Aix-en-Provence; 28th Music Biennale - Zagreb; International Film Festival Rotterdam; Curtas Vila do Conde; AnnArbor Film Festival; Rencontres Internationales - Paris/Berlin/Madrid; Edinburgh International Film Festival; EXiS Seoul; te na lokacijama poput Centre Georges Pompidou, Pariz; ZKM, Karlsruhe; UniversalMuseum Joanneum, Graz; Lincoln Center, New York; Museo de Arte Contemporaneo, Oaxaca; RedCAT Theatre - Los Angeles; FRAC Pays de la Loire, Carquefou; Camera Austria, Graz; La Triennale, Milano; Filmoteca Española, Madrid; Glassbox, Pariz; Haus der Kulturen der Welt, Berlin.